Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Formulier op internet, bang :(

ik was op een site, en ik was om het maar raar te zeggen; geil. Dus ik ging me aftrekken en ik had in me schermnaam gezet; 16 jaar, maar ik ben 15. Ik kreeg ineens een bericht van iemand, dat ze mij een formulier zouden toesturen dat getekend moest worden door de ouders/verzorgers. Nu heb ik sterk mijn twijfels of het bericht echt van de site afkomstig was, of van iemand met fatsoen die mij van die site wilde verdrijven met de beste bedoelingen.

Kunt u mij helpen? ik ben heel erg bang...

4 reacties

hoi
maak je geen zorgen het is alleen een waarschuwing dat heb ik ook wel eens gehad maar er gebeurt nix hoor
ps. als je ng een vriendje zoekt ik ook xxx
Hallo Tomm,

Dit is meestal zeer slechts een waarschuwing. Het is hetzelfde dat als je vieze dingen op Google (Wat je niet moet doen!) of een ander zoek machine opzoekt. Je krijgt dan meestal een waaschuwing dat ze je IP Adres hebben. Je kunt het dan beter niet een 2e keer doen want dan kun je soms wel diep in de problemen zakken. Hou het gewoon Safety en doe geen gekke dingen, daar is internet niet voor uitgevonden :]

Good Luck,
Helper
Ik zou van de site afgaan, er zitten namelijk alleen maar pedofielen op x
Idd,!
niet op die site kijkenn
xxx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen