Vraag

Fok! Forum

  • 24 September 2016
  • 12 reacties
  • 1118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
Ik voel me verschrikkelijk. We moeten maandag een opdracht voor tekenen inleveren en ik had best lang aan de achtergrond gewerkt en nu heb ik een deel van de voorgrond gemaakt en nu is ie helemaal verpest. Ik krijg er een cijfer voor enik ben bang dat als ik hem afraffel mn vriendinnen me zullen uitlachen omdat hij lelijk is (hij is nu ook al lelijk maar goed). Ik had dus op het Fok! Forum een vraag gesteld met hoe ik de tekening kon verbeteren met natuuelijk een foto van de spuuglelijke tekening.
En natuurlijk zijn er altijd mensen die het niet serieus nemen maar ik vind het echt niet leuk wat ze er allemaal over zeggen. Sommige mensen hadden een edit gemaakt waarbij mijn poppetje zichzelf had opgehangen. Andere mensen zeiden dat ik niet zo moest zeuren enzovoorts. Ik was al onzeker over de tekening maar nu nog meer.
Ik wou dus de topic verwijderen maar dat kan dus niet. Ik wil niet dat de foto ergens op het internet zwerft. Ik heb de foto gemaakt en omgezet in een URL link via een website en dan kon je instellen voor hoelang je dat wou en ik heb een dag gedaan dus ik hoop dat ze daarna de foto niet meer kunnen zien
Maar als ze hem aanklikken dan staat ie automatisch in de reacties dus zelfs ALS de foto weggaat blijven die staan.
Wat moet ik nou doen? Ik voel me zo verschrikkelik en ik ben ook helemaal aan het huilen terwijl er veel ergere dingen op de wereld zijn.
Help me alsjeblieft. Weet iemand hoe ik de topic kan verwijderen? Of weg hacken? Ik doe alles.
En nee ik wil niet met mijn ouders praten (of met iemand anders).

Xx Diana

12 reacties

Hoi Disfordazzle,

Wat vervelend dat ze zo tegen jou doen!

Ik heb je tekening gezien en vind hem wél echt mooi, ik kan echt niet zo goed tekenen hoor! Je kunt eventueel een laddertje onder het poppetje zetten zodat het ergens op staat. Snap je?

Je kunt degene die jou belachelijk heeft gemaakt rapporten om zijn reactie. Jij meende dit serieus en dit begrijp ik goed, dus hoop ik voor je dat er wat aan gedaan kan worden!

Ik heb geen verstand van dat topic, maar misschien kun je een mailtje naar de administratoren sturen om jouw topic te verwijderen, met de reden. Ik hoop dat ze jouw topic willen verwijderen.

Suzan (14) xx
Dankje lieve Suzan!
@disfordazzle,

Heel erg graag gedaan!:)
Ik hoop dat je er wat mee kunt.
Hey,

Super naar dat mensen er zo op reageren!

ik weet zelf eigenlijk niet hoe je het er af kan krijgen...
Mijn oplossing zou denk ik zijn niet meer actief worden op het Fok! forum. Doordat je het niet meer ziet hoef je er dan ook geen aandacht meer aan te besteden.
Nu doen mensen er kut over, maar waarschijnlijk is t over een tijdje weer vergeten, zolang jij er zelf maar ook geen aandacht aan besteed! Die mensen kennen jou niet en hebben er dus ook geen baad bij erin te blijven hangen.

Liefs,
Pheebe
haii, Geen aandacht meer besteden met het Fok forum als je er geen aandacht aan besteed kan je de nieuwe berichten niet lezen en jezelf niet slechter voelen! Gewoon aan je vrienden vragen! Zeg maar gewoon dat je serieus een mening over en tekening wil en dat ze serieus moeten reageren. Natuurlijk heb je weinig tijd dus zal ik verder gaan met deze tekening. Als je vrienden het ook niks vinden dan zal ik opnieuw gaan beginnen. Probeer samen te werken met je vrienden en tips uit te wisselen. Hopelijk krijg je een 10+ voor je tekening! 🙂 Gr Maii
Heey 🙂

Ik heb zelf op het FOK! Forum gezeten. Maar ik ben er weg want er wordt superveel gepest. De moderators doen niets, er is vriendjespolitiek.
En zal ik je eens wat vertellen? FOK! Forum wordt steeds minder actief omdat steeds meer mensen het zat zijn dat er zoveel gepest wordt. 🙂 Er staat ergens dat als de website niet actiever wordt, dat die dan offline gaat. Dan zijn ook de gemene reacties op jouw tekening weg.

Kortom, trek je niets aan van het FOK! Forum. Uiteindelijk staan de mensen die FOK! afkeuren vanwege wat er allemaal op die website gebeurt het sterkst, en dat is de meerderheid. 🙂 De mensen op het FOK! Forum zijn zieligerds die hun frustraties afreageren door gemene reacties te plaatsen op jouw tekening.

Groetjes 🙂
Trek je gewoon niets aan van wat mensen zeggen op het internet.

Aan de andere kant klinkt het toch vreemd dat je je zo druk maakt om een tekening. Zelfs als die tekening nu over het internet rondzwerft, hoef je daar alleen maar trots op te zijn: dan hebben heel veel mensen hem gezien.
Maar waarschijnlijk is dat topic na een week helemaal dood en reageert er niemand meer op. Dan hoef je je sowieso nergens meer zorgen om te maken.
Maar heb je dit vaker bij tekeningen of foto's? Dat je heel bang bent voor wat anderen ervan vinden?
FOK! forum is inderdaad hard, ik zit er ook op. Ik opende een keer een topic voor digitale tekeningen, meteen Gore plaatjes. Maar de reden dat ik er nog niet weg ben is dat het soms toch nog wel hilarisch is en ik toch nog stiekem moet lachen om de grappen. ?

Ik denk dat de kans heel klein is dat je je tekening opeens bij Google afbeeldingen vind. Dus geen zorgen. ?

• Galaxy

Reageer