Een Meisje die GTA V speelt, is dat raar

• 23 september 2015
  • 26 reacties
  • 974 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Sommige kinderen van me oude school vinden het raar als meisjes gta (v) spelen, alleen maar omdat het schieten bevat, maar wat vinden jullie?

26 reacties

Ik zelf vind t ook een leuk spel en ik ben ook een meisje.
Ik zou er gwn niks van aantrekken en lekker gaan spelen ;D
Kisses
Wut...
Ik dacht dat we allang voorbij de tijd waren dat mensen dachten dat meisjes niet gamen. 
Negeer ze gewoon, ze snappen het zelf vast niet eens c":.
Ik zelf vind t ook een leuk spel en ik ben ook een meisje.
Ik zou er gwn niks van aantrekken en lekker gaan spelen ;D
Kisses

haha zou ik doen
Wut...
Ik dacht dat we allang voorbij de tijd waren dat mensen dachten dat meisjes niet gamen. 
Negeer ze gewoon, ze snappen het zelf vast niet eens c":.

ik zou ze negeren ❤ en ik dacht zelf ook dat we allang voorbij de tijd waren dat mensen dachten dat meisjes niet gamen.
reactie verwijderd
Who cares? Het is juist leuk, en je hoeft niet metteen een jongens meisje te zijn.. allemaal labels de heletijd! De meeste jongens vinden een gamergirl leuk! Gewoon doen wat je zelf wilt.;)
Voordat ik wat met m'n vriendin kreeg vroeg ze ook of ik het gek vond dat ze GTA speelt, en ik kan je vertellen dat al mijn vrienden super jaloers worden als ze horen dat ik een vriendin heb die gamed. Dus zie het als een heel groot pluspunt :D

Gewoon altijd blijven doen wat je zelf fijn vindt en blijf altijd jezelf!
Ik ben een meisje en ik speel GTA V en COD en BF en van alles en er is niks mis mee. Dus pak die controller op en ga lekker GTA spelen 
hey,
helemaal niks raars! als jij dat leuk vind moet je het lekker doen, laat ze maar praten!
xx hartjefoood
ty ty ty ty ty
Sommige kinderen van me oude school vinden het raar als meisjes gta (v) spelen, alleen maar omdat het schieten bevat, maar wat vinden jullie?
Nee joh een van mijn beste vriendinnen speelt ook GTA en zij heeft een heel cool karacter enzo een een hele coole (roze XD) auto dus ik vind het juist stoer
Ik ken zelf geen meisjes die echt zelf gamen, maar ik zou het juist hartstikke leuk vinden om met een meisje te gamen. Dat is weer eens wat anders:D
Ik speel zelf ook veel 'games' en heb daardoor ook veel jongens als vrienden. Ze vinden het juist wel leuk.
nee is toch super vet!!
ik speel zelf ook Call of duty AW duss xd het is niet raar en daar bij sommige jongens vinden het hot ofzo 😃 maar ja het is wat je leuk vind niet wat andere leuk vinden he 🙂
Wat je ook speelt je moet doen wat je leuk vindt en je vooral niks aantrekken van wat anderen daarvan vinden.
Wees jezelf!
Ik speel zelf ook veel games, vooral op mijn laptop want mijn xbox360 is stuk..en er is niks raar aan. Nu kan ik gewoon samen met mijn vriendje gamen en zijn vrienden vinden het ook hartstikke cool dat hij een vriendin heeft die ook gamed 😛.
Hey! x

Ik ben zelf ook een meisje, en ik speel zelf ook gta! Doe wat je zelf leuk vind, en niet wat anderen er van zeggen. **** that haha.
Gta is ook heel populair, niet alleen jongens gamen. 

XXX
playstation of xbox 😛
Heey!

Dat is echt niet raar hoor! Haha. Ik speel het zelf niet, maar ik kijk wel altijd van die films met super veel geweld. Van die films waarin echt iedereen doodgaat en er allemaal ledematen afgehakt worden. Thrillers ofzo. Tja, dat vindt ik nou leuk xD. Je moet je gewoon niks aantrekken van wat anderen vinden! Just let them talk.

-Xx-
Ik speel ook gewoon op mn ps4 gta v, fifa , call of duty etc. Wat boeit het wat hun ervan vinden. Bij mij is het juist goals als een meisje dat kan. Dan kan je miss met je vriendje spelen enzo
Het is helemaal niet raar als je gamed.
ik vind het zelfs stoer als een meid  videogames speelt????????
Het is niet raar want ik ken genoeg meiden die GTA spelen, en het bevat niet alleen schieten hoor maar een hele dramatische verhaal lijn. 😛
Ik vind het niet raar ookal ben ik een jongen ik vind het best cool dat meisjes soms dezelfde interesses als jongens hebben
Ik ben een meisje en gta is 🆒
Jongens die zeggen dat het raar is die zijn gewoon bang om van een meisje te verliezen 😛

Reageer