Dubstep etc.

  • 21 August 2018
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik luister heel graag naar dubstep, drumstep en al wat daar omheen hangt maar ik vraag me af of dit apart is en dat ik de enige ben in mn klas en vriendenkring. Ik luister naar wat ik wil maar ik heb niet graag dat mensen er raar over gaan denken ofzo

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Bijna alle jongeren luisteren momenteel naar dezelfde soort muziek (van die rap shit toch?). Waarschijnlijk alleen maar omdat x en y dit doen dus volgen ze hen maar om erbij te horen, maar dit doet er verder niet toe. Jij hebt gewoon lekker je eigen genres. Persoonlijk vind ik dit niet apart (is het ook niet), maar juist tof. Ja; je behoort nou eenmaal tot een kleinere groep (in je leeftijdsgroep) maar who cares. Ieder zijn eigen smaak dus hou je vooral niet bezig met de mening van anderen erover (als deze worden geuit).
Ik vind eerlijk gezegd de muziek zoals jij zegt met rap etc. helemaal niks en daarom luister ik dit ook. Maar bedankt voor je reactie
Reputatie 3
Badge +8
I fully agree.
Reputatie 2
Badge +17
Het feit dat er genre's zijn als dubstep, drumstep, etc. betekent dat er veel animo voor is. Veel mensen vinden het dus een toffe stijl, anders zou er geen nieuwe muziek voor worden gemaakt. Het is dus helemaal niet gek oid om naar dubstep of drumstep te luisteren. Bovendien verandert je muziekstijl door de loop van de jaren ook deels. Echt 10 jaar geleden ofso op de basisschool luisterde ik zelfs nog pop, maar dat vind ik nu om van te walgen. Misschien vind jij over een paar jaar ook iets anders opeens beter dan wat je nu luistert.
Maar goed, niets om je zorgen of iets dergelijks over te maken.

Reageer