Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Dreigen op ooVoo

• 28 december 2014
  • 6 reacties
  • 349 Bekeken

Hallo allemaal,

Iemand op mijn school (Ik ken haar amper) scheld me altijd uit, en nu dreigt ze een 'gangbang' op me af te sturen.
Ik zij zo van; Daar ben ik niet bang voor maar later werdt ik toch bang, ze heeft al heel veel vrienden van me wat aangedaan.
Ze gaat het niet zelf doen, ze stuurt iemand op me af (blijkbaar) ik hoop dat het niet gebeurd, maar ik voel me al de hele vakantie heel erg vervelend, omdat dit aan het begin is gebeurd, Dit komt allemaal door een iemand Daisy ********  ik vroeg alleen ben je boos of chagerijnig? toen begon ze met hjb, en Jennifer (de gene die dreigt) begint met zoek een leven een heel veel andere dingen toen begon ze met; ik stuur die en die op je af enzo en ik voel me er echt niet veilig onder. Ik heb het ook al tegen de teamleider gezegt maar die doet niet veel :( die zei alleen als het niet ophoudt dan kunnen jullie het uitpraten.... dat wil ik dus ABSOLUUT niet doen, ik wil gewoon dat er iets tegen gedaan wordt. want dit doet ze bij heel veel vrienden van me en ook andere mensen, heeft er iemand tips of iets dat ik kan doen want ik voel me echt kut en ik wil graag 2014 leuk afsluiten zonder kut gevoel ik voel me al de hele vakantie kut en ik weet niet wat ik moet doen ik ben best wel bang dat het gebeurt ik voel me zo onveilig en meestal in de avond krijg ik ineens een heel erg kut gevoel dan denk ik wat is het toch? ik denk dat het dit is ik heb het  tot nu toe alleen nog aan 3 mensen vertelt; Een van mijn beste vriendinnen mijn ouders en mijn schoonzus.
Ik voel me echt zo kut mn vrienden komen wel is voor me op als ze erbij zijn maar als ik alleen ben kan ik niet veel doen :( 

Alstjeblieft geef me tips ik ben echt heel erg bang dat het wel gebeurd.
En dat ik de hele vakantie een kut gevoel heb.

6 reacties

Hee,

Wat vervelend zeg dat ze zoiets tegen jou zeggen. En wat rot dat je daar in de vakantie zo mee bezig bent. Je wilt natuurlijk het liefste gewoon vakantie vieren. Ik vind het super goed van je dat je met mensen hebt gepraat, waaronder je ouders! Echt top!
Waarvan ben je precies zo bang dat het gaat gebeuren? Bij echt gevaarlijke zaken kan je denk ik wel de politie inschakelen. Kan je het daar ook over hebben met je ouders?

Stay strong!

Xxx!

Ps: Wat betekent oovoo?
Oh wacht, ik weet het al. Het is iets waar je mee kunt videochatten.

Verder wou ik nog zeggen dat het misschien goed kan zijn om je school ook in te lichten. Laat ze maar eens zien wat er allemaal gebeurt. En aangezien het bij meerdere leerlingen (jouw vrienden, toch?) gebeurt, denk ik dat het goed is dat de school iets doet..
Dankjewel voor je reactie,

Ik heb de temleider al een mailtje gestuurt, ze zei praat het eerst maar uit en dan kunnen we er als school iets tegen doen.
Maar het probleem is ik wil echt geen gesprek met haar aangaan, want dat kan ze niet normaal.
Hey,

Wat vervelend zeg!

Kan je aangeven dat je het best uit wil praten, maar dan ben de teamleider of jullie mentoren erbij?
(ik weet neit of j t dan wel uit wil praten, maar misschien helpt t)
Als zij dat 'raar' gedrag heeft of dingen zegt die niet kunnen weet degene die erbij zit het gelijk
Dan kunnen ook haar ouders misschien worden ingeligt

Probeer open te blijven naar je ouders, het is denk ik heel belangrijk dat zij je goed steunen!

Vertel je angsten en je 'kut gevoel' nog eens aan je ouders, en probeer t daarna van je af te zetten.
Je ouders 'beschermen' je wel, echt 

xx
Hmm, dat zou ik inderdaad wel fijn vinden.
ik zal het is tegen ze zeggen x
Oh oké! Goed dat je je teamleider een mail had gestuurd!
Jammer van haar idee om het zo op te lossen. Goed dat je gaat aangeven dat het zo niet werkt!
Ik zie dat Pheebe je al hele goede tips heeft gegeven! :)
Ik hoop dat dat werkt en ik wens je veel succes!
Laat je eens weten hoe het gaat?

Reageer