Vraag

Doneren voor ontwikkelen online game?

  • 24 April 2022
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal,

 

Voordat ik begin wil ik even zeggen dat ik het zou waarderen als jullie mijn verhaal lezen. Ik wil eigenlijk jullie mening over doneren en investeren. Ik doe dit zelf al. Ik heb contact met de baas van een soortvan online game en ik heb al vaak geld gegeven aan hun. Wat vinden jullie daarvan? Zou jij dat ook doen?

 

-Boaz12 xxx :)

 

nb titel aangepast op grond van forumregel 13:  Maak een duidelijke titel bij je bericht die goed weergeeft waar je topic over gaat.


6 reacties

Hoi,

Zelf zou ik dat denk niet zo snel doen. Wat krijg jij er precies voor terug?

Hey, het klinkt mij niet echt fijn. En vaag. Ik zou er heel erg mee oppassen !  Denk er nog eens goed over na :) 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +19

Een s met de anderen. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt en als je in de maling word genomen dan kan het ook een belangrijke les zijn. En je mag het alleen doen als het mag van de wet.

Wilhelmavemela.

@Sanny @wilhelmavemela @J8j8 , het is ook verdeeld met meerdere mensen. Dus, er is een baas maar ook een tweede baas en een heel team. We hebben allemaal ID uitgewisseld en er zijn zeker afspraken. Het is allemaal veilig enzo. En ik krijg er macht voor terug en de game (server) is heel hard aan het groeien. Dus later krijg ik er ook weer geld voor terug.

Reputatie 6
Badge +7

Je krijgt ‘later’ geld.

En je weet dat de server aan het groeien is… omdat zij dat zeggen. Omdat zij zeggen wat jij wilt horen. Zodat jij meer geld geeft.

 

Weet je wat een gameprogrammeur kost? Denk maar aan 50-100 euro per uur. 

Dus jij kunt helemaal krom liggen van het betalen, maar om een game te laten schrijven heb je een team nodig en maanden werk.  

Even rekenen… team van zeg 7 man en 5 maanden, 20 dagen per maand 8 uur per dag keer 50 euro.  Reken eens uit. Toe, doe eens. Echt, doe nou maar.

Maakt jouw geld echt het verschil?   Hadden ze echt een kwart tot een half miljoen euro liggen maar kwamen ze nét jouw centjes tekort? 

Of zit iemand mooie verhaaltjes te houden en jouw geld op te eten terwijl er geen game is, en geen server?

Ze zeggen het niet alleen het is waar ik zie het. En, ze zijn al jaren bezig en hebben een team van nouja een paar keer 7 man @jongen999 

Reageer