Discord


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey.

Ik heb discord (skype deed weird ;-;).
Gisteravond had ik een gesprek met iemand. Ik typ ff t hele gesprek over.

Hij: hey
Ik: Hi?
Hij: alles goed?
Ik: ja
Hij: houden zo
Hij: wdj
Ik: wreck it ralph kijken. En jij?
Hij:

12 reacties

Hij: met wat mensen praten op discord.
Ik: oke
Hij: ben je vaak naakt?
Hij: srry voor die vraag
Ik: als ik douche ben ik naakt :p
Hij: mmm
Hij: en in bed?
Ik: soms
Hij: oke
Hij: ben je nu naakt?
Ik: nee
Hij: oke
Hij: waar woon je?
Ik: hoe oud ben jij?
Hij: 16.
Ik: ik ben 15.

What to do?
Hangt er vanaf, wil je geil chatten met hem ga ervoor, ik adviseer het niet te doen, maar wie de fuck luistert naar mij lol
Anders, block his ass, vieze wanhopige jongen
Hij is wss niet eens 16
Ik had ook zo een vermoede dat ie een geil jongetje was van 12 ofz
Ja of een man van 40
Dat kan ook
Reputatie 3
Badge +8
Door de gerichte vragen krijg ik een beetje kriebel. Grotere kans dat het een oudere vent is die ziek in z’n hoofd is, dan een klein jongetje die benieuwd is. At least, that’s my take on the situation.
"What to do?"
Nouja, je kunt hem altijd nog blokkeren.
Hij lijkt hem niet echt te gaan om jou, maar meer om een bedpartner.
Hij is alleen uit op seks, je kunt hem beter blokkeren. Ook grote kans op een volwassen vent.
Zeg maar hoelang is je pik die van mij is 23 centimeter 😉
Zeg maar hoelang is je pik die van mij is 23 centimeter ;)

"Heya",

1. Ik snap niet helemaal de aanleiding dat je ons moet vertellen hoe lang je "pik" is, maar dat terzijde..
2. Ze heeft min of meer aangegeven dat ze geen "geile"chat wilt hebben met hem dus dat lijkt mij niet te verstandig..
trouwens waarschijnlijk heeft ze z'n discord sowieso niet meer aangezien dit een maand geleden was.:)

Groetjes van Maii;):D
Ik zou diegene echt blocken, Wss is het een of andere vieze pedo van 50 ofz. Bovendien kan je beter voorzichtig zijn en geen moeilijkheden veroorzaken, dan onvoorzichtig zijn en in de problemen komen.
Ik gebruik discord heel vaak en ik vraag me af hoe je deze persoon dan in je dm krijgt want ik heb zoiets nog nooit meegemaakt

Reageer