Vraag

dick pic app penis piemel

  • 11 August 2020
  • 8 reacties
  • 1100 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo, dit klinkt misschien raar maar ik wil dick pics maken en die dan opslaan zodat ik die later kan bekijken en kan zien hoe mijn penis is veranderd. Maar ik wil niet dat mijn familie/vrienden die foto's vinden dus ik heb een app nodig waar ik ze in kan verstoppen, ik had zoon rekenmachine maar ik heb een Samsung (android) dus dan zag je dat. Heeft iemand een goede app? En doet iemand anders dit ook (Dick pics opslaan)? Alvast bedankt voor jullie antwoord


8 reacties

Zet gewoon op je insta account

Een zelfstandige app los van je galerij zou daarvoor kunnen werken, een voorbeeld is "Private Screenshots" of een van de honderden "Screen Recorder" apps. Allemaal te vinden in de app store. 

Badge

je kunt snapchat gebruiken en dan in ‘alleen voor mij’

Mijn Samsung heeft een ‘veilige map’. Ik weet niet of jouwe dat ook heeft maar volgens mij zit dit er bij de recentere modellen standaard op. Die map kun je vergrendelen met vingerafdruk, iris, pincode, wachtwoord, patroon, enz. En als je die gewoon niet op je bureaublad zet (volgens mij kan je hem zelfs helemaal onzichtbaar maken) zullen je ouders/vrienden dit niet snel vinden.

Samsung.com - Veilige map.

 

Groetjess

je kan die fotos in een album van je galerij plaatsen en dan op verbergen drukken 

Hi Anonymous469,

 

gwn in veilige map zoals @xLisa  zei en we hebben ook nog op usb stick allemaal foto's in een veilige map.

 

... ik wil dick pics maken en die dan opslaan zodat ik die later kan bekijken en kan zien hoe mijn penis is veranderd. …. doet iemand anders dit ook (Dick pics opslaan)? 

wij doen dat ook, maar pas vanaf ons 12e jaar ongeveer meer serieus. Van daarvoor hebben we alleen foto's van t naaktstrand en camping, maar die hebben we later erbij gezet. Beetje ingezoomd dan sommige.

Maar omdat we tweeling zijn hadden we beter er bij kunnen zetten welke piemelfoto van wie is, want van een heleboel tussen 12 en 15 jaar weten we soms zelf niet. Onze piemels lijken teveel op elkaar. Vanaf ons 15e zetten we een herkenningsmerkje op de foto dat we weten of die van mij of mn twin is. Doe je ook met cm/liniaal erbij ofzo op de foto? Dat je weet hoe groot ie is? Wat voor soort foto's maak je? Alleen close up op beetje hele lichaam.

 

Groetjes,

M&M's

 

 

Reputatie 2
Badge +3

Mijn Samsung heeft een ‘veilige map’. Ik weet niet of jouwe dat ook heeft maar volgens mij zit dit er bij de recentere modellen standaard op. Die map kun je vergrendelen met vingerafdruk, iris, pincode, wachtwoord, patroon, enz. En als je die gewoon niet op je bureaublad zet (volgens mij kan je hem zelfs helemaal onzichtbaar maken) zullen je ouders/vrienden dit niet snel vinden.

Samsung.com - Veilige map.

 

Groetjess

Wilde ik net commenten, het is een aparte partitie op je telefoon die geencrypt is met een wachtwoord or biometrie.

Badge

Lock my pix

Reageer