Vraag

De laatste tijd weet ik niet meer wat ik moet reageren op de topics

  • 18 December 2021
  • 11 reacties
  • 137 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

De laatste tijd weet ik niet meer wat ik moet reageren op de topics. Eerder heb ik hier altijd fijn kunnen praten, maar op dit moment voelt het alsof mijn mening is opgesloten in mijn frustratie over mn leven. Ik wil zo graag meepraten en helpen, maar voor mijn gevoel zijn de antwoorden die ik wil geven niet goed genoeg. Dus heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kom ik er uit? 
nog een andere vraag, zal ik ook een topic aanmaken voor alle gedichten die mensen maken of is deze er al?

Groetjes de dichtende puber


11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @DaVinci  ik bedacht me net iets, ik had via een gedicht wel mijn excuses aan je aangeboden voor mijn niet zo aardige reactie in de gedichten topic een tijd geleden, maar niet via een gewone tekst. Dus nogmaals het spijt me dat was niet aardig van mij 😞 zit me nog een beetje dwars. Ik zal dat niet meer doen zo.

Groetjes liefs Julian X ( mede scout ;) 

PS on topic je bijdrages zijn goud !


Hey Julian,

We zijn hier in principe anoniem dus je weet niet wat de ander drijft, maar je hoeft echt geen excuses aan te bieden voor een kleine misvatting.
Getypte berichten komen tich altijd anders, misschien wel gewoon heftiger binnen dan wanneer je iemand spreekt. Soms komen reacties ook later omdat het privéleven anders loopt dan gehoopt, allemaal nadelen van een anoniem forum. Het grote voordeel is dat je altijd gelijk gestemden vind en er altijd mensen zijn om te helpen. 
 

Groetjes DaVinci

 

Netjes van je @Julian12 . Ook wel terechte excuses :)  OT Ik vind je reacties ook altijd rustig en doordacht @DaVinci .  Blijf vooral zo doorgaan !  

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +19

Ja knap dat je dat zo zegt @Julian12 .

Hoe gaat het ermee zelfde gevoel of gaat het beter? En inderdaad je reacties zij van grote waarde altijd goede tips en info je hoeft het niet altijd goed te doen. Iedereen heeft UPS en downs.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @DaVinci  ik bedacht me net iets, ik had via een gedicht wel mijn excuses aan je aangeboden voor mijn niet zo aardige reactie in de gedichten topic een tijd geleden, maar niet via een gewone tekst. Dus nogmaals het spijt me dat was niet aardig van mij 😞 zit me nog een beetje dwars. Ik zal dat niet meer doen zo.

Groetjes liefs Julian X ( mede scout ;) 

PS on topic je bijdrages zijn goud !

Reputatie 7
Badge +17

@Ikke13  ik vind je antwoorden prima hoor 👍

Grtz en liefs Julian X

 

Hey,

Zoiets heb ik ook. Al komt het bij er ook wel door dat ik steeds betere antwoorden wil geven. Ik raak nogal gefrustreerd door dit forum omdat het me vaak niet lukt goede reacties te plaatsen bij een topic. 

Maar mijn tip: aan bijna elk antwoord heeft iemand wel wat. Al is het alleen maar iets van: je kunt het! of sterkte ofzo. 

Dus ja, je antwoorden hoeven ook niet perfect te zijn.

~ikke13

Reputatie 7
Badge +17

@flooriaan zo is het inderdaad. En @De Dichtende Puber  dat je geen antwoord of oplossing weet is niet erg. Mee leven is al heel fijn. Dat merk ik ook hier.  Doe je goed toch. Bedankt.  

Grtz liefs Julian X

Reputatie 2
Badge

Ik snap je probleem. Je hoeft ook helemaal niet een ‘goed’ antwoord te geven. Ik denk dat het erom gaat dat je jouw mening en ideeën deelt over situaties. De persoon met het topic kan dan zelf kijken wat ie ermee doet. Het kan namelijk heel fijn zijn om gewoon iemand ander zijn mening of tips te horen over je situatie. Voor sommige mensen werkt het ene antwoord beter en voor anderen weer een ander antwoord. Zolang je maar eerlijk bent, denk ik dat elk antwoord goed is! Dus maak je niet druk dat je niet met een super goed uitgewerkt plan komt voor diegene. 

Je geeft ook aan dat je veel frustratie hebt over je eigen leven en dat dat je dwarszit. Dat klinkt niet fijn. Is er iemand waarmee je kan praten?

Reputatie 7
Badge +19

Als het over je frustraties over je leven gaat is het misschien een optie om een topic daarover te maken

Reputatie 7
Badge +17

Hoi jouw antwoorden zijn toch heel goed ? Die bij Ellen over leiding ben ik het helemaal mee eens !  Ik denk dat je anderen goed helpt door wat je zegt ! Misschien heb je net als ik dat je soms onzeker bent en te snel denkt ik doe het niet goed. Snap ik ook hoor. Volgens mij doe je het juist heel goed ! Maar het gevoel is dan anders heb ik ook last van.  Ik kijk ook veel hier op het forum en dat helpt me heel goed ! Ik hoop jou ook.

Grtz  en X, Julian

Reputatie 7
Badge +4

Oh kom er net achter dat er al gedichten topics zijn dus ga ze via daar wel delen

Reageer