chatsites zonder pedos

  • 31 May 2020
  • 6 reacties
  • 295 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi allemaal, ik begin me een beetje te vervelen deze tijd en jullie vast ook wel. Ik wil graag nieuwe vrienden en mensen waar ik over vanalles mee kan praten. natuurlijk heb ik mijn eigen vrienden al alleen dat zijn er niet al te veel en ik praat niet super vaak met ze. ik wil daarom misschien op leuke chatsites zitten, maar wel zonder pedos. iemand tips? 


6 reacties

Hoi,

Jong&Out is zover ik weet de enige die op indentiteit controleert, dus daar komen geen pedo's. Je moet bij het aanmelden op die site een foto van je ID kaart opsturen en dan wordt dat gecontroleert. Voor sommigen is dat ook weer een nadeel, die willen geen foto van hun ID kaart opsturen.

Groeten,

TheColorGreen

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Jong&Out is zover ik weet de enige die op indentiteit controleert, dus daar komen geen pedo's. Je moet bij het aanmelden op die site een foto van je ID kaart opsturen en dan wordt dat gecontroleert. Voor sommigen is dat ook weer een nadeel, die willen geen foto van hun ID kaart opsturen.

Groeten,

TheColorGreen

bedankt voor je reactie! en ja idd ik stuur liever geen foto van mn ID kaart , maar toch bedankt <3

Geen probleem. Tja, een id controle is de enige manier om een chatsite pedovrij te maken. Je mag volgens mij bepaalde gegevens op je ID afplakken als je een foto er van maakt, maar dat staat allemaal op die site. Kijk maar wat je zelf wilt :)

Groeten,

TheColorGreen

Reputatie 1
Badge

Dreamersforum is echt leuk, en zover ik weet zitten daar ook niet echt pedos op.

Reputatie 3
Badge +1

tja omegle kan opzich wel, ik ga vooral engels doen en dan '’friends'’ als intresse intypen. Ik heb wel wat nieuwe vrienden leren kennen daar. Maar alsnog kijk goed uit :)

let wel op ja . Er zijn daar veel mensen die zich anders voordoen dan ze zijn.

Groetjes gebruiker c 

Reageer