chatroullete

• 12 november 2013
  • 8 reacties
  • 1343 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hoihoi, het is alweer een hele tijd geleden maar ik heb toen via chatroulette mezelf lopen vingeren voor de webcam. 
toen kwam er een melding over iets met hacken maar heb ik het uit schrik weggedrukt. 
heeft iemand dit ook wel eens gehad? het kan dus zijn dat het als veiligheid is gezegd of dat ik toen echt ben gehackt...
ik ben gelukkig niet met mn hoofd in beeld geweest en ik doe zoiets NOOIt meer!
maar denken jullie dat ik me zorgen moet  maken?

8 reacties

Je hoeft je géén zorgen te maken
ZOLANG er geen echte herkenbare (daarmee vvooral je hoofd)
In beeld zijn gekomen

Als dat wel zó is heb je kans dat ze het hebben fefilmd en op het internet hebben gezegd

Ik hoop dat dit je hebt geholpen

Gr thebleueye
Dus tijdens het chatroulette kwam er iets met hacken in beeld..... vreemd

Het ligt er aan of het berichtje zij dat jij hackte (das te raar dus uitgesloten)
Of dat het berichtje zij dat je bent gehackt of iets/iemand bezig was jou te hacken
(Ook raar) en ik denk dat je nog steeds op het account kunt komen (hoe kan ne anders nu nog steeds inloggen)

Ik denk dus ook dat je je geen zorgen hoeft te maken maar je kan voor de zekerheid je wachtwoord alsnog veranderen

Gr Strongholdfan
Hoi kim jeweetzelf,

Zelf heb ik dat bericht nog nooit gehad op Chatroulette, maar het zou kunnen dat je bent gerapporteerd. In dat geval word je voor drie dagen geblokkeerd op Chatroulette (via je IP) en daarna krijg je de melding met de vraag of je naar het 18+ gedeelte wilt (mocht je 18 zijn). Als het goed is wordt je weer toegelaten.
Mocht het echt zo zijn dat je bent gehacked, krijg je daar geen melding van via Chatroulette. Je zou dat kunnen vergelijken met een crimineel die van te voren aangeeft welke bank 'ie gaat overvallen 😉.

Je zou eventueel je wachtwoord kunnen veranderen.

Succes!
Groetjes, Rachelle
Hoi im je bent niet gehackt er is alleen een melding gedaan dat jezelf vingerde verder is er niks an de hand j bent gewoon tijdelijk van chatroulet gekickd verder niks
zolang je hoofd niet in beeld was, zie ik geen problemen hoor !
Snap wel dat memsen dit doen zie de spanning er wel van in maar het lijkt me dat bijna alleen jongens dit doen of heb ik het verkeerd?
Snap wel dat memsen dit doen zie de spanning er wel van in maar het lijkt me dat bijna alleen jongens dit doen of heb ik het verkeerd?

ik heb het ook eens gedaan op tinychat, tbh. En ik ben een meisje
Hoi kiki kwam.je meer jongens of meisjes tegen die hetzelfde deden?

Reageer