Catfish

  • 22 March 2021
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Badge

Hey, ik ben nieuw hier en ik heb dit nog nooit gedaan en ik weet niet of dit me helpt, maar ik heb iemand nodig om mee te praten en ik wil het niet met iemand doen die ik ken, want ik ben bang voor hen reacties. Ik zit dus op een online spel en ik had een meisjes en een jongens account gemaakt en ik had vrienden ontmoet op het jongens account, ik ben zelf dus een meisje. Ik deed me voor als een jongen want ik neemde het allemaal niet serieus, ze denken nu dat ik een jongen ben en dit speelt nu al voor een jaar. Ik ben te gehecht aan hen geraakt en ik wou meerdere malen stoppen en zeggen dat ik niet ben wie ik ben, maar ik kon het niet want ik wou ze niet kwijt. Hoe erg het ook allemaal is en hoe egoïstisch het ook klinkt... ik weet niet wat ik moet doen... HELP🆘️


3 reacties

Badge

Ik zou als ik jou was gewoon eerlijk zijn. Zeggen dat het je spijt dat je ze zo lang heb voorgelogen, en dat je het niet anders bedoelt had dan als gewoon een grapje.

pals je het normaal vermeld zullen ze vast niets raar vinden, aangezien ze gehecht aan je mannelijke personage zijn.  Ik denk dat ze het misschien zelfs dapper zullen vinden.

maar kijk hier alsjeblieft wel mee uit. In sommige gevallen is dit namelijk strafbaar

sls je iemand nodig hebt om mee te praten kun je alTijd naar mij komen x

Reputatie 2
Badge +1

Hey. je kunt met mij praten als je wil, ik hielp iemand die depressief was, en meer mensen. ik help mensen graag. als je wilt praten met me dan kan dat. (:

Reputatie 5
Badge +6

Van de waarheid worden mensen niet teleurgesteld , van liegen wel… wat je zelf wilt, ik zou het gewoon zeggen, ze gooien je allemaal niet weg, miss vinden ze het wel cool, een meisje die iets met hun doet...

Reageer