Bongo app,realiteitof fake?

• 13 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 5763 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Zoals de vraag al luid,is bongo realiteit of fake?
Ik stel deze vraag omdat ik dit las op Facebook en er wel nieuwsgierig naar ben.

Voor de mensen die niet weten wat het is:
Bongo is een zogenaamde app waar je een SMS naar kunt sturen naar een nummer.
In je SMS moet je een vraag stellen aan bongo met achter je vraag je volledige vraag en woonplaats.Het kost weer wel 3euro per SMS dat je verstuurt.Ze beweren dat je dan altijd het juiste antwoord ontvangt.

Ik heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt.
Maar nu ben ik benieuw of jullie er meer ervaring mee hebben of 't waar is of niet.

Belgian-Boy

3 reacties

Ik heb het even voor je nagezocht, ik vind het een beetje een "habbo hotel" gevalletje.
Zo'n ding wat iedereen doet en de makers willen alleen maar geld. Het lijkt me geen goed idee om dit te doen.

x Doge
Bedankt voor te reageren op m'n topic!
bongo is een app voor vermaak. de makers van de app verdienen geld aan jou vermaak. wat bongo zegt dat ze doen is dat je een sms'je moet versturen met daarin. een opdracht. bijvoorbeeld. chrush. om te kijken wie er een crush op jou heeft. daarna willen ze nog je naam en je woonplaats. bongo kijkt daarna wie er in je vriendenlijst staan op FB bijvoorbeeld. en sturen ze een bericht terug. of het nou zeker is dat ze je gaan nakijken op FB is niet duidelijk. maar ze pikken iniedergeval een naam om te gebruiken voor jou. in de realiteit mag je eigenlijk niet iemand bespioneren op wat hij/zij doet. dat is illegaal. bongo is gewoon een nepdienst die van jou vermaak geld wil verdienen.

Reageer