Beschamende foto en filmpje, wat moet ik doen?

• 24 januari 2015
  • 3 reacties
  • 373 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hee,

op facebook heb ik vroeger een foto en een filmpje naar iemand toegestuurd die echt schamend is.( niet naakt).
maar ik ben bang dat zei die gaat doorsturen ofz. en ik heb ook al niet meer echt contact ofz met haar.
en ik denk als ik aan haar ga vragen of ze die wil verwijderen dat ze dat niet doet.
maar wat moet ik doen!!!
help a.u.b

gr ik

3 reacties

Hee! Als ik jou was zou ik het gewoon aan haar vragen als ze jaa zegt dan is het opgelost en stel je voor dat ze nee zegt ga naar je mentor, concierge of naar je ouders die gaan jou sws helpen om dat filmpje de wereld uit te helpen! Ik hoop dat je hier wat aan gehad hebt! Xx Hope!
Badge +17
Ik denk niet dat ze dat filmpje nog gaat doorsturen. Zo te horen is het al een tijdje geleden, dus waarom zou ze? Jullie hebben geen contact meer, dus zie ik voor haar niet echt een reden om het filmpje door te sturen. Ik zal er niet over beginnen, aangezien ze het misschien al wel is vergeten. Door haar er aan te laten herinneren, gaat ze het juist misschien wel doorsturen.
Ik zou t idd gewoon negeren.
Misschien heeft ze t ondertussen al verwijderd, of is ze t vergeten.

Vragen heeft alleen zin als jullie een goede band hebben, en als jullie dat hebben dan is ze sws niet zo kinderachtig t door te sturen.

Reageer