bedrogen door een jongen

• 5 January 2017
  • 7 reacties
  • 574 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb paar dagen geleden een jongen ontmoet via iemand anders en was in het begin ook aardig totdat die begon te flirten en vroeg of ik foto's wou sturen van mezelf in mijn bh en van mijn billen, hij heeft me ondertussen foto's gestuurd van zijn sixpack waar ik geen nee tegen zei, maar ik heb dus foto's gestuurd en hij dacht dat ze echt van mij waren terwijl ik ze gewoon van internet haalden daar een foto van maakte, na een paar dagen ging die terug van Nederland naar Zweden en is das heel close met een vriendin van hem en heeft het laatst dus uitgemaakt voor haar omdat zij blond is en veel knapper, hij bedreigd me nu die foto's die ik heb gestuurd op het internet te zetten, ik heb ze nu allebei geblokkeerd op alles hem en zijn vriend waarvan ik hem leerde kennen, ik zit er nu bes wel mee omdat die aan het opscheppen is omdat die rijk is, en de heletijd probeert bang te maken met die foto's. Ik weet nu niet wat ik moet doen, hij sms me eerst ook maar heb hem daar ook op geblokkeerd, ben nu alleen bang dat wanneer hij die foto's online zet dat mensen dat gaan geloven terwijl ik dat niet ben. Wat moet ik doen? Naar de politie?

7 reacties

Als het de neppe foto's van het internet zijn dan zou het toch geen probleem zijn en dan zeg je tegen hem zoek maar op en dan ziet hij het en dan zou er geen probleem moeten zijn
Hij geloofd me niet
Hoi,

Wat wilt ie van je hebben? Hij dreigt het online te zetten, maar dat staan ze al. Iedereen kan die foto's vinden als die googelt en dus ook zien dat ze niet van jou zijn.
Maar goed. Als hij je blijft stalken, dan moet je gewoon naar de politie. Ookal zijn het niet jouw foto's, het blijft strafbaar wat ie doet.
Heb je het al wel tegen je ouders verteld? Daar zou ik namelijk wel mee beginnen.
Je hebt er goed aan gedaan hem te blokkeren. Nu nog negeren. Hij houdt wel op als ie merkt dat het niet werkt.
Echt goed dat je die nep foto's hebt gestuurd!

Gr. Pin
Dus hij blackmailt je met nudes die niet van jou zijn? Waaaat
Hij geloofd me niet

In dat geval is het zijn probleem, want jij kunt altijd nog zeggen dat je ze van internet hebt en het aantonen.

Trouwens die foto's van internet gebruiken was ontzettend slim.
Heet die jongen toevallig Nick zo wel laat het me weten k had precies zo'n type
Weet je nog hoe je aan die afbeeldingen bent gekomen? Zo ja, ga dan naar die website. Meestal staat er een uploaddatum bij, en dat kan je bewijs zijn 🙂

En neem inderdaad contact op met de politie, hij is strafbaar bezig.

Reageer