Bedreigingen

  • 3 July 2018
  • 8 reacties
  • 210 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vond iemand leuk die woont vlakbij mij ik stuurde haar eerst een DM via Instagram we zaten lekker te praten alleen een andere vriendin had mijn account ook en die belde haar en toen zij diegene die ik leuk vond dat zij een manwijf is en dat pikte en vriendin van me niet en toen begon ze te schelden en nu is er ruzie en nu wil diegene die ik leuk vond vechten zondag in men dorp en zij heeft 20 man en ik maar 2 wat kan ik hier aan doen?

8 reacties

Kan iemand me helpen?
Hi vriendloterij,

hoe laat en waar moeten we zijn?

haha, nee das allemaal zinloos geweld en trouwens het is veel te warm om je in te spannen 🆒

dus de beste tip is:

naar haar dorp gaan, want zij is dan in jouw dorp en verder iets leuks gaan doen met je 2 vrienden :)

Btw ik kan wel hard slaan als je daar iets aan hebt :D
maar alleen met een tennisracket tegen een tennisbal :P

Chill en beter ga je een ijsje eten ofzo :P

Groetjes,
M&M's
Oke bedankt voor je reactie
Hi vriendloterij,

bedankt voor je reactie :)

Niet vechten, lijkt me beter.

Probeer het uit te spreken als het rustig is of negeer het anders.

Het is wel goed dat je voor je vriend(inn)en op wilt komen, maar elkaar met geweld te lijf te gaan lijkt me niet echt een toffe oplossing

Groetjes 🙂,
M&M’s
Erg leuke situatie...
Erg volwassen...
Zeer doordacht...
Wew...

Dit is meer iets wat mij logisch lijkt, maar ik sta niet in jouw schoenen...:

Laat haar weten dat je geen zin hebt in dit onnodige machtsvertoon.
Je bereikt er niets mee door te gaan vechten, zeker niet als je daar nog andere mensen bij haalt.
Probeer deze spanning te doorbreken voordat deze escaleert.
Hoi!

Geweld gaat jullie niet verder brengen. Als het al zo ver zou komen dat jullie met twee groepen beginnen vechten, is de kans groot dat iemand die het ziet gebeuren, de politie belt. Het lijkt me nogal vernederend op het politiebureau te moeten uitleggen waarom jullie dit afgesproken gevecht gevoerd hebben.

Beter volg je de tips van @M en Ms, en gaan jullie gezellig een ijsje eten. Op het politiebureau hebben ze (denk ik?) geen ijs, en met dit warme weer lijkt een cel me niet ideaal.

Groetjes
x
Hoi,

Ik zou de politie informeren dat er dit weekend 20 man naar jouw dorp komen om 2 mensen in elkaar te rossen. Wellicht komen zij dan de groep van 2 versterken.

Al zou ik zelf gewoon niet op komen dagen...
Geweld gaat jou niet verder brengen, ook niet als jij bij de groep van 20 man zou horen.
Jullie kunnen beter een goed gesprek voeren, want volgens mij gaat deze ruzie nergens over... Daarmee bedoel ik dat er waarschijnlijk heftig is gereageerd op iets wat een stukje minder heftig is.

Je zou natuurlijk ook haar ouders kunnen bellen. Haha, lijkt me prachtig. Alleen bestaat dan wel de kans dat men je daarmee gaat lastigvallen, helaas...

Wat is er toch mis met deze wereld...
Bedankt voor alle reacties!!!

Reageer