Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

bedreigd..

• 20 november 2014
  • 8 reacties
  • 291 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik ben welleens bedreigd, ik zat op een website waar je met veel mensen tegelijk op cam kon praten / chatten, ik leerde toen een jongen kennen die mij blijkbaar heel erg leuk vond, dat werd soort van stalken. hij was bevriend met een hacker, maar die zou hem en mij met rust laten als ik een naaktfoto zou maken, dat heb ik toen niet gedaan en blijkbaar heeft die jongen die mij leuk vond dat wel gedaan, hij is 18 nu dus dat is eigenlijk illegaal soort van, ook woont hij in amerika en mag ik hem niet meer door wat er allemaal gebeurd is. de hacker is weer terug en ik weet nu niet meer wat ik moet doen. want diegene heeft mij al eens offline (geddosed) gehaald. van mijn mijn moeder mocht ik niet meer met die jongen omgaan die mij soort van stalkte, ik heb hem nu nog wel een paar maanden daarna nog even gesproken. nu niet meer, maar nu zegt hij dat die hacker er weer is. die hacker heeft ook in de amerikaanse cel gezeten. ik ben echt bang dat er weer iets word bedreigd met naaktfoto's of wat dan ook. want hij had bedreigt het naar mijn familie in egypte te sturen, ik ben half egyptisch. maar hun zijn dus moslim, en als zoiets ooit zou gebeuren zou dat echt heel erg zijn want dan zou ik ze volgensmij niet meer spreken. die hacker heeft zelfs ervoor gezorgt dat mensen in het ziekenhuis zijn beland door zelfmoordpogingen en mensen hebben volgens die stalker dus zelfmoord gepleegd door hem en dus dood zijn. ik weet niet wat ik moet doen..

8 reacties

naar de politie gaan!
Hey,

Wat vervelend zeg!

Als jij neit 'ergs' heb doorgestuurd, kan er weinig mis gaan

tch denk ik dat je dit t beste bij de politie kan melden
je kan naar 'vraaghetdepolitie.nl" en daar kan je je vraag stellen en het vertellen

ik denk dat ze je daar wel goed kunnen helpen

xx
naar de politie gaan!
dankjewel, zal ik doen denk ik haha
nee ik heb zelf niks gedaan, maar die hacker kan best wel makkelijk ( is mij verteld ) naaktfoto's faken, en die website zal ik zometeen eens naar kijken dankjewel daarvoor 🙂
Iedereen kan 'makkelijk' naakt-foto's faken. Iedereen die een beetje handig mrt een computer is ten minste.
Maar daar hoef je denk ik niet bang voor te zijn. 
Heb je je echte (voor en achter naam) gebruikt/gegeven? Zonder je hele naam, kan hij ook weinig,
Iedereen kan 'makkelijk' naakt-foto's faken. Iedereen die een beetje handig mrt een computer is ten minste.
Maar daar hoef je denk ik niet bang voor te zijn. 
Heb je je echte (voor en achter naam) gebruikt/gegeven? Zonder je hele naam, kan hij ook weinig,

nou die hacker ik weet nie hoe, maar heeft hij op pastebin heeft hij een oude foto van mij en een vriendin opgezet met mijn facebook naam en wachtwoord.. maarja, die is gelukkig weg nu maarja ze weten mijn voor en achternaam dus.. jammer genoeg
Politie kan hier niets voor je doen. Geen contact meer opnemen met die jongens en je computer opnieuw laten installeren zodat die hacker ook geen toegang meer heeft tot je bestanden. Meer kun je niet doen.
Politie kan hier niets voor je doen. Geen contact meer opnemen met die jongens en je computer opnieuw laten installeren zodat die hacker ook geen toegang meer heeft tot je bestanden. Meer kun je niet doen.

oh oke dankjewel 🙂

Reageer