Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Bang door ruzie op internet

Via het internet kreeg ik opeens ruzie met 2 belgen

beide 14 jaar.

ze zeiden dat ze we kwamen opzoeken ofzoiets.

en eentje zei dat zijn vader bij het internet dinges werkte en dat hij mijn adres kon zien

en hij had gelijk hij zei ah u komt uit groningen he

en ik had alles uit gedaan en ik ging er niet meer op reageren.

en nu ben ik echt bang, ik lijk nu ook wel zielig. maarja. ik heb nu echt hulp nodig!

8 reacties

Via het internet kreeg ik opeens ruzie met 2 belgen

beide 14 jaar.

ze zeiden dat ze we kwamen opzoeken ofzoiets.

en eentje zei dat zijn vader bij het internet dinges werkte en dat hij mijn adres kon zien

en hij had gelijk hij zei ah u komt uit groningen he

en ik had alles uit gedaan en ik ging er niet meer op reageren.

en nu ben ik echt bang, ik lijk nu ook wel zielig. maarja. ik heb nu echt hulp nodig!

luister dit heb ik ook meegemaakt. ik was ook erg bang maar ze kwamen niet! ze weten misschien je provincie maar niet je straat en zo! je kan er mee naar de politie. ze komen niet!
Haha typisch belgen 😉 maak je geen zorgen we bluffen vaak 🙂 je hoeft niet bang te zijn
heey,
Wat kan er nou gebeuren?
Ze willen gewoon stoer doen, en je bang maken 😕

xx
dnek dat ze je alleen maar bang aan het maken waren.
dat ze gewoon gokten met dat je uit groningen komt en toevallig goed gokten.
iedereen kan ruzie overkomen en zeg nou zelf zou jij voor een ruzie helemaal naar Belgie reizen om jou een op te zoeken?
ik neem aan van niet en ik neem aan dat zei ook niet zoveel moeite zouden doen alleen maar door een ruzie.
probeer jezelf voor te houden dat ze echt alleen maar deden om je bang te maken.
hey als je echt bang bent dat er iets zal gebeuren.
maar ik denk dat de kans zoals anderen al zeggen wel klein is dat er echt iets gebeurt.
mocht je het niet vertrouwen probeer dan met iemand in je familie erover te praten.
Ze willen je bang maken en al zouden ze kunnen komen, doen ze dat waarschijnlijk toch niet omdat het vet lang rijden is en vet veel geld verspillen dan.
Denk je serieus dat twee14-jarige jongetjes helemaal naar Groningen gaan om jou te slaan? Nee, ik ook niet.
ik zal er niet in geloven want ze doen wel via het internet stoer enzo
maar als het je echt dwars zit kan je beter naar politie gaan x

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen