Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Bang dat iemand mijn beautyblog ontdekt

Hey iedereen,
Ik heb een 'beautyblog' en daarmee maak ik ook filmpjes mee. Dat doe ik nu zo'n 3 à 4 maanden. Maar ik ben nu zo bang dat iemand van school er achter komt. Mijn vrienden en familie weten het wel. Ik twijfel of ik door zou gaan met die beautyfilmpjes enzo.
Wat zal ik doen?
Alvast bedankt, xx

13 reacties

Hee,
Hoezo zou je dat erg vinden? Dat is toch alleenmaar goed als meerdere mensen je ontdekken?
X
O, wat super leuk, ik zou niet bang zijn hoor! Het is super stoer om zo'n eigen nog te hebben, nog sterker nog mega stoer 😉 Zou ik de die mogen weten? Want ik wel het wel eens zien. Enne, geloof me, mensen die dit stom vinden zijn gewoon jaloers.
Xbrdy
Beste Birdy, goed dat je meedenkt. Het is op het forum alleen niet de bedoeling dat je persoonlijke informatie uitwisselt.
Ik moet erbestwel om lachen (niet lullig bedoelt)
Maar ik leef echt in de omgekeerde wereld.
De meeste willen juist ontdekt en beroemt worden.
Denk erover na en doe wat jouw goed lijkt.
Met een (vriendelijke / mooie) groet,
Martino.
haha, dank jullie wel <3
Ik kan de link niet geven 😞
Schaam je er niet voor? 🙂
Niet bang zijn dat mensen er achter komen, het is toch super leuk?!
Wees juist blij als meerdere mensen je blog bekijken!
X f1997
reactie verwijderd: niet respectvol.
Ik zou er alleen maar trotser mee worden. Wees er blij mee, zo'n blog. ik denk dat ze eerder jaloers worden dan boos ofzo. X
Hey iedereen,
Ik heb een 'beautyblog' en daarmee maak ik ook filmpjes mee. Dat doe ik nu zo'n 3 à 4 maanden. Maar ik ben nu zo bang dat iemand van school er achter komt. Mijn vrienden en familie weten het wel. Ik twijfel of ik door zou gaan met die beautyfilmpjes enzo.
Wat zal ik doen?
Alvast bedankt, xx

Bij mij in de klas zit er iemand die langsrijdende hulpdienst-voertuigen spot, filmt en op internet zet. Zo heb je nog meer hobby's die je graag wil uitoefenen, maar je moet niet bang zijn om dat ook daadwerkelijk te doen! Ik denk dat mensen het juist hartstikke leuk gaan vinden! Laat anderen je er niet van weerhouden te doen wat je leuk vindt!

Ik heb zelf ook zo iets meegemaakt, en ben er langzamerhand mee gestopt (begin 2e klas denk ik, zit nu in de derde) omdat ik het gewoon minder leuk begon te vinden. Niemand die het weet, haha.
Ik vind zoiets juist heel stoer!
Vooral mee doorgaan meid.
xxxxxxxxxxxxxxxx
juist super leuk! gwoon mee doorgaan. Xx
Fuçk die kinderen gewoon. Het is iets wat je leuk vind, je hobby en je doet het met plezier. Er is geen reden om je ermee te pesten/plagen vind ik, sommigen durven hun face niet eens op internet.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen