Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Bang

• 20 november 2014
  • 4 reacties
  • 244 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik speelde altijd een spel met mn vriend en nu is hij gestopt maar hij kan weer beginnen en ik speelde stiekem verder en nu ben ik geband van het spel 1 maand en ik ben bang dat hij er achterkomt want hij kan nog altijd vragen van wanneer wil je weer beginnen en dan durf ik het niet te zeggen hebben jullie tips?

4 reacties

Hey,

Waarom ben je geband!
Kan je neit gewoon eerlijk zeggen wat er is gebeurd? Dat lijkt me beter dan een smoesje.
Ik snap dat t spannend is, maar probeer te bedenken dat het ook 'maar' een spel is. 
Dat je geband bent betekend niet t einde van de wereld, dat zal hij ook in zien, denk ik

xx
Je kunt het beter eerlijk vertellen. Het is wel het moeilijkste om eerlijk te vertellen, maar wel het beste.
ik zou het snel vertellen, voordat je vriend er zelf achter komt.
Hoi,

Liegen is nooit te oplossing, als hij echt een vriend is zal hij het begrijpen. Het is inderdaad gewoon een spel, zoals Pheebe al zegt, er is dus niemand vermoord in werkelijkheid. Ze zeggen het niet voor niets: eerlijkheid duurt het langst, je kunt het dus inderdaad beter gewoon tegen hem zeggen.

xx
Badge +17
Je kunt er toch gewoon een lachterje van maken? Je kunt bijvoorbeeld iets zeggen zoals hahahaha ik ben van dat ene spel geband, echt geniaal. Zo iets ofso. Dan maak je de situatie een stuk comfortabeler, dan wanneer hij helemaal dingen gaat vragen. En het is een simpel spelletje, daar doet niemand moeilijk over 😉

Reageer