Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Alle Naruto Fans bij elkaar

• Anonymous
  • 0 reacties
Mag dit een Topic zijn wat over Naruto gaat? Iedereen die Naruto kijkt kan hier over Naruto vertellen ^^

-Dani

7 reacties

Ja ik kijk naruto, Ik kijk met Eng sub en ik volg de Manga 😃
Leuk ^^ Ik kijk met Engelse sub. Ik volg nog niet de Manga's maar ik ga ze nog wel kopen. Ik kijk ook nog Inazuma Eleven ^^ Ik hou niet eens van voetbal en toch kijk ik het xD
Waaat ik ook !!!! Inazuma eleven is zo vet ! Ik heb alle afleveringen gezien, Ook van Inazuma eleven GO. Ik volg nu inazuma eleven GO: Chrono stone, daar gaan ze terug in de tijd naar oude raimon spelers enzo, echt vet!
Cool! Ik ben nog net begonnen met Inazuma Eleven, en ik vind het al een behoorlijk goeie Anime! Ik denk dat ik eerst een paar afleveringen ga kijken op YouTube in het Nederlands, (Dan zit ik heel snel in het verhaal) En daarna ga ik het in Japans kijken met Eng Subs
Cool! Ik ben nog net begonnen met Inazuma Eleven, en ik vind het al een behoorlijk goeie Anime! Ik denk dat ik eerst een paar afleveringen ga kijken op YouTube in het Nederlands, (Dan zit ik heel snel in het verhaal) En daarna ga ik het in Japans kijken met Eng Subs

Ah vet! Ik zou willen dat ik die afleveringen opnieuw kon kijken zonder dat ik wist wat er zou gebeuren. Echt leuke anime!!
reactie verwijderd, schending forumregels
is zeker leuk

voral die einde met 9tail foz tegen gara heb zelfs 10spellen van hem ofzo

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen