27 Augustus op TikTok

  • 6 August 2020
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Badge

Oke hallo allemaal halloooo. Hoi oke dus. Ja. Je kent vast die tiktoks over aUgUsT 27tH. Ben ik de enige die ook echt bang is voor wat er dan gaat gebeuren? like, iemand begon er mee omdat dat de datum was dat the Simpsons hadden voorspelt dat Trump dood zou gaan. Maar toen gingen mensen helemaal zeggen yEs yOu aRe tHe cHoSeN oNe, en, yOuRe nOw oN tEaM bLuE. Maar nu gaan ze helemaal doen als over er een of andere zombie apocolyps (ik weet bij god niet hoe je het schrijft) aankomt. Like het begon met dat en nu is het dit? like- THATS👏NOT👏HOW👏IT👏WORKS👏

T H A N K Y O U F O R Y O U R T I M E


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Heyy! 
Ik ben zelf ook heel actief op tiktok en ik dacht dat august 27th een datum was gerelateerd aan spiritualiteit, en dat dat een turning point wordt voor de situatie. 

Ik zou me er niet zo veel zorgen om maken, net zoals de “tiktok is shutting down!!! >:O” dinges aan t begin van de vakantie toen er uiteindelijk een glitch was van een half uurtje

Op titkok wordt alles opgeblazen en groter gemaakt dan het is.

Ach ja, we zien wel ¯\_(ツ)_/¯ 

Reputatie 2
Badge +3

Ik snap dat je het eng vind!

Maar als je goed na denkt zit er iemand achter zijn laptopje op tik tok zulke posts te maken. Dus je hoeft nergens bang voor te zijn 

Geloven mensen nog steeds in de voorspellingen van Simpsons? lol!

Reageer