1000e reactie

  • 13 November 2016
  • 53 reacties
  • 2394 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ach ja.....
Ik dacht we doen is FF leuk
En we vieren een mijlpaal
+1000 reacties
Ik heb veel leuke mensen leren kennnen tot op zekere hoogte
Ik heb denk ik bijna elk soort probleem van iemand behandeld of proberen te behandelen;)
Ennuh ja dat was het eigenlijk:S
~ LegendAngovis
PS
Ik wil de Kindertelefoon en iedereen hier nog FF bedanken, jullie doen allen goed en als je problemen hebt, weet dat je ze kan overwinnen

53 reacties

Waarop ik reageer en waarom ik dit zeg weet ik niet, maar ik weet wel dat ik deze reactie heb geplaatst om er voor te zorgen dat de 1000e reactie club langer blijft bestaan.

Voor mij is het honderd, nog 900 in ik treed ook in.

Reputatie 7
Badge +19

Ik zit op de 1121 reacties en ik wil gaan voor de 10.000. Misschien een beetje te optimisties maar ik kan het altijd proberen toch?

Wilhelmavemela

Ik moet nog 650 reacties :)

-Dr8gon99

1.000 reacties aangetikt!!!! Woohooo!!

-Dr8gon99

Wooow, 1000 reacties? Lekker bezig, man.
Gefeliciteerd 😂
Reputatie 2
Badge +17
#1000club?
Reputatie 2
Badge +17
Pin die tikt binnen een jaar gewoon de 10000 reacties aan 😉
nice man. ga zo door :D:D
En jouw reacties zijn altijd niks op aan te merken, t zal niet meer lang duren voordat Pin bij de 1000 Rea's club zit;)
Btw bedank voor de lieve woorden
Raar verhaal
Me Account was ook verwijderd......
Maar ik dacht 3 weken later; "kom ik ga kijken of ie het nog doet of dat ie echt is verwijderd"
En hij deed het nog;)
En dan te bedenken dat 1 op de 142 reacties van Pin is of iemand anders die 1000 reacties heeft.
Dat zou dan weer betekenen dat 1 op de 71 reacties van Mij EN Pin zijn toch?;)
Ik join de 1000 Rea's club @Angovis ;)
Gefeliciteerd jij verdient het echt nog meer dan mij xxx Ang
Zowel kwalitatief als Kwantitatief zijn wij gwn heel sterk
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het meedoen ~ De Rijdende Rechervis
Gefeliciteeeeeerdddd
En dan te bedenken dat 1 op de 142 reacties van Pin is of iemand anders die 1000 reacties heeft.
En dan te bedenken dat 1 op de 142 reacties van Pin is of iemand anders die 1000 reacties heeft.
Dat zou dan weer betekenen dat 1 op de 71 reacties van Mij EN Pin zijn toch?;)


Ja , maar als je het zo aan blijft vullen met mensen die duizend reacties of meer hebben kom je op een nogal klein getal uit. (1 op de 10 of 20( of zoiets))
Ik kom dan ook maar de 1000 reacties club.
Bestaat de 2000 reacties club al? ;)

In het geval van "Ja" ,dan zijn er nu meer leden.
Is het niet een beetje eenzaam aan de top?

In ieder geval goed gedaan.
En nu nog naar die 4000 reacties komen zoals Maii al zei.
Ik zou niets anders durven dan mijn best te doen om elke dag hier mensen te helpen.
Het zal dus niet zo lang meer duren.
Nouja, het gaat om de kwaliteit van jouw reacties, niet per se over de kwantiteit.
Dat zeggende zijn die van @Pin evenals die van jou uitstekend.

En echt een club zou ik het nog niet noemen, door een laag aantal "leden" .
Een half jaar en een duizend reacties verder.

Op zich zijn deze mijlpalen wel een goed punt voor reflectie.
Er zijn namelijk aardig wat nieuwe gebruikers gekomen en gegaan, waarvan een aantal zijn gebleven.

Er kwam een documontaire met een vrij goede trailer over de KT.
We kregen ook een aanpassing aan de UI, ookal was deze niet zo groot. Hier is de oude.
Iets recenter kregen we ook het topic voor de Jongerenraad, waarvan we nog meer zullen zien , denk ik.
En natuurlijke je standaard spammer, in dit geval de IELTS en TOEFL.
Helaas zagen we ook het einde van de Gedichten en Shout-Out sectie.
Mogelijk omdat deze te weinig werden gebruikt, maar iets anders is ook mogelijk.
Er zal waarschijnlijk nog meer gebeurd zijn deze afgelopen maanden.
Hopelijk is er nog aardig wat om mee te maken.

In ieder geval lijkt het mij gepast om alle gebruikers te bedanken dat zij de afgelopen paar maanden ook voor een goed forum hebben gezorgd.
Anders hadden we natuurlijk niet de fantastische gebruikers die hier en ook hierbuiten te vinden zijn.
"Het is toch alleen de bovenkant van de pagina die echt anders is? Of mis ik nog iets?"
Het zijn met name subtiele dingen, dus ik kan ook wat gemist hebben.
De menus zijn ook een beetje aangepast , als ik mij niet vergis.

"Ik vind die pagina's er achter wel nice geworden en bedoelde je met die documentaire deze:"
Jep.

"Misschien kunnen jullie dat ook even uitleggen?"
Het aantal klopt wel , als het goed is.
Voorheen gaf het forum ook een groter aantal reacties weer dan dat de code in je zoekopdracht aangaf.
Dergelijke fouten komen wel eens voor.
Hoi Angovis,

Beetje late reactie.

Ik heb een stageweek dus ben laat uit enz enz Haha. En Ohja, ik chat sinds kort met een hele leuke jongen, een andere (jaha:)). Die ik nog nooit in t echt heb gezien. Maar ik dwaal af geloof ik:P.

Maarre ik heb net alvast wat heerlijke taart gehaald, want dit verdiend een feestje;).

Je hebt ( zoals de anderen al zeggen ) hele leuke reacties. En Haha, @pin heeft wel gelijk: je hebt altijd lekker droge reacties! Daar hou ik van Haha:P. Maar ff serieus, ik gun je de 1000+ reacties en we gaan voor de 2000 reacties. Nu nog 976 reacties te gaan. Maar als je op mij reageert eentje minder ( hahaha logisch 😛 ).

En eigenlijk hoef ik nooit meer wat toe te voegen als jij hebt gereageerd, het zijn gewoon volledige antwoorden!

Byebyee,

Suzan (14) xx
Gefeliciteerd angovis en pin!!!♡

Groetjes X

Reageer