1000e reactie

  • 13 November 2016
  • 53 reacties
  • 2393 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ach ja.....
Ik dacht we doen is FF leuk
En we vieren een mijlpaal
+1000 reacties
Ik heb veel leuke mensen leren kennnen tot op zekere hoogte
Ik heb denk ik bijna elk soort probleem van iemand behandeld of proberen te behandelen;)
Ennuh ja dat was het eigenlijk:S
~ LegendAngovis
PS
Ik wil de Kindertelefoon en iedereen hier nog FF bedanken, jullie doen allen goed en als je problemen hebt, weet dat je ze kan overwinnen

53 reacties

Nice man! Je reacties zijn erg waardevol! Ga voor de 2000!
Ik wil dat nog ff kwijt dat ik jouw reacties altijd zo lekker droog en eerlijk vind. Je zegt gewoon waar het op staat en wat je vind.

Gr. Pin
En jouw reacties zijn altijd niks op aan te merken, t zal niet meer lang duren voordat Pin bij de 1000 Rea's club zit;)
Btw bedank voor de lieve woorden
😃 thx man. Je verdient ze.
Gefeliciteerd!
Je zult vast veel mensen goed geholpen hebben!
Maar ik zag een keer dat jij je acc wilde verwijderen?
Iig ga zo door man!
Raar verhaal
Me Account was ook verwijderd......
Maar ik dacht 3 weken later; "kom ik ga kijken of ie het nog doet of dat ie echt is verwijderd"
En hij deed het nog;)
Ohhh dus de kindertelefoon zucht dat ze je acc verwijderen maar dat doen ze eig niet
Ze zorgen er du alleen voor dat je geen mails meer krijgt ofzo?
Hoi Angovis,

Beetje late reactie.

Ik heb een stageweek dus ben laat uit enz enz Haha. En Ohja, ik chat sinds kort met een hele leuke jongen, een andere (jaha:)). Die ik nog nooit in t echt heb gezien. Maar ik dwaal af geloof ik:P.

Maarre ik heb net alvast wat heerlijke taart gehaald, want dit verdiend een feestje;).

Je hebt ( zoals de anderen al zeggen ) hele leuke reacties. En Haha, @pin heeft wel gelijk: je hebt altijd lekker droge reacties! Daar hou ik van Haha:P. Maar ff serieus, ik gun je de 1000+ reacties en we gaan voor de 2000 reacties. Nu nog 976 reacties te gaan. Maar als je op mij reageert eentje minder ( hahaha logisch 😛 ).

En eigenlijk hoef ik nooit meer wat toe te voegen als jij hebt gereageerd, het zijn gewoon volledige antwoorden!

Byebyee,

Suzan (14) xx
Gefeliciteeeeeerdddd
De baas van het forum Gefeliciteerd en nog veel sucses :)

stay cheeki breeki my freinds
Ik join de 1000 Rea's club @Angovis 😉
Gefeliciteerd angovis en pin!!!♡

Groetjes X
#1000 reactions club getting larger
En dan te bedenken dat 1 op de 142 reacties van Pin is of iemand anders die 1000 reacties heeft.
En dan te bedenken dat 1 op de 142 reacties van Pin is of iemand anders die 1000 reacties heeft.
Dat zou dan weer betekenen dat 1 op de 71 reacties van Mij EN Pin zijn toch?;)
Ik join de 1000 Rea's club @Angovis ;)
Gefeliciteerd jij verdient het echt nog meer dan mij xxx Ang
En dan te bedenken dat 1 op de 142 reacties van Pin is of iemand anders die 1000 reacties heeft.
Dat zou dan weer betekenen dat 1 op de 71 reacties van Mij EN Pin zijn toch?;)


Ja , maar als je het zo aan blijft vullen met mensen die duizend reacties of meer hebben kom je op een nogal klein getal uit. (1 op de 10 of 20( of zoiets))
Das wel vet
Ik kom dan ook maar de 1000 reacties club.
Lekker bezig! Welcom
Wooow, 1000 reacties? Lekker bezig, man.
Gefeliciteerd 😂
Bestaat de 2000 reacties club al? 😉
@pin,

Ja en jij zit er in!:P

Als je nog even wacht join ik je met mijn 2000e reacties Haha ( duurt wel langer dan even ) ;)

~Broke
Nog even doorzetten @Broke! :D
Ik hoop je snel te zien!
Als je reacties net zo goed blijven als nu, dan zie ik je spoedig.
Langzaam kom ik er ook,
maar ik zal er ook komen!

Tegen de tijd dat ik er ook zal zijn is @pin al bij de 4000 club! Haha
Gefeliciteerd allemaal! Jullie betekenen echt veel voor het forum. Ga zo door!

Reageer