Skip to main content
Hy allemaal!

Ik ben een meisje van 13 jaar. Zelf heb ik me ook gesneden maar al een lange tijd niet meer! Dus allees gaat beter met me. Allen denk ik echt dat k woedeaanvallen kan krijgen waardoor ik ga slaan of iets wat niet kan. Ik heb me vriendin ook al perongeluk of ja hoe je het wilt noemen geslaan omdat ze iets deed waardoor ik bood van word. Zelf heb ik alles uitgelegd wat er met me aan de hand is....maar zelf weet ik het ook niet 100%. Weten jullie iets waardoor ik me kan inhouden met zoiets? Xannika
Heb je miss niet zo’n fijne thuissituatie of op school dat het niet zo lekker loopt? Dan helpt het om er gewoon over te praten. Ik werd vroeger ook heel snel erg boos. Ik hoop dat het je lukt je eroverheen te zetten!

Lifeislikearollercoaster,
Hoi

Het zou kunnen helpen om, wanneer je voelt dat je boos wordt, jezelf even een time-out te gunnen. Je zou een rustig plekje kunnen opzoeken, en daar een paar keer diep ademhalen. Je uitleven op een stressbal kan ook helpen.

Er bestaat professionele hulp om met sterke emoties te leren omgaan. Zou je dat overwegen? Je huisarts of mentor kan je hier verder mee helpen.

Groetjes

Kenshin

Reageer