Vraag

Wat moet ik doen?

  • 11 June 2019
  • 2 reacties
  • 233 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 13 die zich sinds dit jaar januari niet meer veilig voelt thuis. Dit is gekomen door dat ik door de politie uithuis ben gehaald toen, door dat mij moeder en stiefvader ruzie hadden. Hierbij werd geweld gebruikt en ook ik werd geslagen. Allebei zijn hun alchohol verslaafd, ook bij deze gebeurtenis waren hun beide onder invloed. Iedereen zegt dat ik me aanstel en dat ik makkelijk thuis kan blijven. Maar zelfs in mij slaapkamer voel ik me njet meer veilig, het liefst wil ik uithuis.. Wat kan ik doen??

2 reacties

Badge
Ik zou aangifte doen bij de politie je kan samen naar een oplossing zoeken!
de politie kan kijken ofdat ze je naar een pleeggezin doen of een andere oplossing zoeken


xxx anoniempje
Reputatie 2
Badge +3
Hoi D.I.R.V.,

Je schrijft dat je je niet veilig voelt thuis, wat heftig voor je. Wat goed dat je hierover een topic plaatst.

Als je hierover verder wilt praten kun je elke dag tussen 11:00 en 21:00 bellen (0800-0432) of chatten met De Kindertelefoon, www.kindertelefoon.nl. Je kunt ook contact opnemen met Veilig Thuis, zij geven advies, hulp en ondersteuning in onveilige thuissituaties en zijn bereikbaar op 0800-2000.

We hopen dat je hiervoor de juiste hulp vindt.

Hartelijke groet en veel sterkte!

Hester van De Kindertelefoon

Reageer