Hallo allemaal
Ik ben vier jaar lang seksueel misbruikt geweest en gelukkig is dat nu voorbij, maar er zat vroeger een jongen bij mijn in de klas en die wilden zijn boot laten zien. We hebben zelf een boot dus dat wilde ik wel, maar eenmaal daar begon hij mijn aan te raken en hij deed zijn broek ook naar beneden. Hij ging zichzelf aftrekken en probeerde dat ook bij mijn. Vanwege vroeger bevroor ik. Ik heb gezegt dat ik moest eten en ben er gelukkig onderuit gekomen. Vier jaar later werd ik verliefd op hem en heb ik hem een whatsappje gestuurd hij kwam en wou gewoon even praten enzovoort, maar hij deed het weer en dit keer wou hij ook seks. Ik wilde het helemaal niet en was bang. Moet ik aangifte doen en heeft iemand daar ervaring mee?
Cvr
Wat moet ik doen?
A
A
Hoi!
Hij gaat te ver. Hij mag helemaal niet zomaar zijn broek laten zakken, zeker als jij laat merken dat jij dat niet wilt.
Je kunt de politie op de hoogte brengen. Zij kennen de wet en weten welke stappen ze kunnen ondernemen. Het zou goed zijn dat ze op de hoogte zijn van die jongen zijn gedrag, misschien valt hij nog anderen lastig.
Groetjes
x
Hij gaat te ver. Hij mag helemaal niet zomaar zijn broek laten zakken, zeker als jij laat merken dat jij dat niet wilt.
Je kunt de politie op de hoogte brengen. Zij kennen de wet en weten welke stappen ze kunnen ondernemen. Het zou goed zijn dat ze op de hoogte zijn van die jongen zijn gedrag, misschien valt hij nog anderen lastig.
Groetjes
x
A
Contact verbreken met die smeerlap.
A
Hoi!
Het moet vast heel heftig zijn geweest weer geconfronteerd te worden met je verleden! Wat naar zeg!
Ik denk niet dat je de politie meteen moet raadplegen. Omdat jij bevroor weet hij misschien niet dat je het niet wou. Misschien kun je hem nog laten weten dat je geen seks wilt? Stel dat het dan nog eens gebeurt, dan zou ik de politie erbij halen, want dan doet hij het bewust tegen jouw wil in en dat is strafbaar.
Gr. Pin
Het moet vast heel heftig zijn geweest weer geconfronteerd te worden met je verleden! Wat naar zeg!
Ik denk niet dat je de politie meteen moet raadplegen. Omdat jij bevroor weet hij misschien niet dat je het niet wou. Misschien kun je hem nog laten weten dat je geen seks wilt? Stel dat het dan nog eens gebeurt, dan zou ik de politie erbij halen, want dan doet hij het bewust tegen jouw wil in en dat is strafbaar.
Gr. Pin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.