Waarom schieten mijn klasgenoten op me.

  • 11 April 2017
  • 15 reacties
  • 1291 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ze schieten op me. What to do?

15 reacties

Als je er een verhaal bij kan doen kunnen we je helpen nu hebben we niet echt een context
Melden bij je mentor en ze aanspreken dat je het niet leuk vind.
Ga hiermee naar je mentor.
Kijk als het echt is dan zou ik het tegen iemand vertellen maar als er geschoten word door kinderen komt dat vaak wel op het nieuws en een kind komt niet zomaar aan wapens
Ben ik de enigste die denk dat hij een katapult met iets erin bedoeld? Of met elastiekjes? En als het echte wapens (zoals een revolver) zijn bel dan 112
Een katapult is al een echt wapen, een belegeringswapen om precies te zijn.
Snap je wel wat ik bedoel?

Maar 1 tip: Vraag altijd hulp aan je ouders of andere famillieleden of misschien een vertrouwings persoon (ofzo) van school
Praat erover met een vertrouwenspersoon
Ze spreek ze aan op hun gedrag.
Doe niks waar je spijt van gaat krijgen.
Laat ze je niet wegjagen en wees sterk.

You can do it Xx Maii
En door die bijlage kan ik je ook niet echt serieus nemen. Verspil aub niet mensen hun tijd en moeite met onzin...'
Hey Williedesnuffelaar,
Sorry maar ik kan je niet helemaal serieus nemen. Je naam alleen al is gwoon... idk..raar. Dit topic vind ik eerlijk gezegd nergens op slaan. Als ik kijk naar andere topics van jou, dan heb ik al snel het idee dat dit een soort van trol is. Je hebt een topic waarin je vraagt hoe je lenig moet worden om aan je penis te zuigen! Bij dit topic heb ik zoiets van: je hebt echt te veel schietspellen gespeeld. Pls stop met mensen lastig vallen met onzin.
Die smiley schreeuwt dat het een trol is. Kinderachtig, maar ik moest wel lachen toen ik dit topic las.
@Fandomareforever


Mee eens, ik denk ook helaas dat het een trol is en ik vind dat erg jammer want door aandacht te trekken neem je tijd in beslag van mensen die willen helpen, wat ook naar iemand had kunnen gaan die het echt nodig had.
( Mijn mening.. )
Hoi kan dit topic gesloten worden?
Aangezien het niet echt iemand kan helpen,etc
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Maii,

We zien niet direct een reden om het topic te sluiten. Er worden namelijk geen regels overtreden.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Nou kijk:
- Door de bijlage en door geen context (hoop/)denk ik dat dit niet waar is.
Aangezien dit forum niet bedoeld is om ‘grappen’ over problemen uit te halen lijkt het mij het beste als het gesloten word.

- Mensen die in deze situatie zouden zijn kunnen als nog de reacties lezen, maar ik denk dat niemand meer hierop kan reageren omdat alles zowat al gezegd is.

- En Naja het topic is bijna 1 jaar oud ( op 3 maanden na ) dus ik betwijfel of hij/zij dit überhaupt heeft gelezen.

Xx Maii

Reageer