Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Vroeger verkracht

Toon eerste bericht

36 reacties

Hallo,

Normaal gesproken zeg ik dit nooit maar, ik wil graag.. Nee ik wil dat je naar het dichtdbijzijnde politiebureau gaat, en je vader gaat aangeven. Die man is ziek.
Wie weet er nog meer van dan jij en je vader?

X
ALARM ALARM! ik heb haar verhaal gevonden op youtube waar zij beweert dat ze het heeft geplaatsr, maar bij de tags en labels staat er NIET WAARGEBEURD Dus de TS verzint dit allemaal om aandacht te krijgen, Zij heeft een aandachtstekort stoornis waarschijnelijk ALARM ALARM dit vehraal is verzonnen de ts wil gewoon aandacht!
Dankje wel voor jullie reactie.
Ik zou het fijn vinden als andere mensen ook zouden reageren en tips willen geven.
Dankje wel
Xxx Esmee

nee nee nee ik ben een jongen en vind dit erg voor je
tuurlijk is het jouw schuld niet jij kon hier niks aan doen
WTF

dit kan wel echt waar zijn maar precies dit wat jij hier nou vertelt staat op n filmpje bij youtube, dus als t waar is zet t er dan normaal neer en ga niet zielig doen.

jezus mens, krijg een hart... wat dit meisje heeft meegemaakt is heel erg, en daar moet je respect voor hebben... 🙂
ALARM ALARM! ik heb haar verhaal gevonden op youtube waar zij beweert dat ze het heeft geplaatsr, maar bij de tags en labels staat er NIET WAARGEBEURD Dus de TS verzint dit allemaal om aandacht te krijgen, Zij heeft een aandachtstekort stoornis waarschijnelijk ALARM ALARM dit vehraal is verzonnen de ts wil gewoon aandacht!

jezus man,... al zou het niet waar zijn, dan nog: krijg es wat respect!!
ik heb ook zulk soort dingen gefaket maar ieder mens heeft daar zijn eigen redenen voor,...
ik bedoel: laat dat kind gewoon,... ze heeft het al zwaar genoeg
[quote]WTF

dit kan wel echt waar zijn maar precies dit wat jij hier nou vertelt staat op n filmpje bij youtube, dus als t waar is zet t er dan normaal neer en ga niet zielig doen.

omgsushh waar is je respect gebleven ? :S
[quote]ALARM ALARM! ik heb haar verhaal gevonden op youtube waar zij beweert dat ze het heeft geplaatsr, maar bij de tags en labels staat er NIET WAARGEBEURD Dus de TS verzint dit allemaal om aandacht te krijgen, Zij heeft een aandachtstekort stoornis waarschijnelijk ALARM ALARM dit vehraal is verzonnen de ts wil gewoon aandacht!

stuur link ofsow van die youtube dinges ?
wat een verhaal... die vader van jou is gwn niet goed bezig geweest. heeel veel sterkte! xxx
Het is niet jouw schuld inderdaad. Wat je beter kon doen is aangifte. Ik heb 't idee dat je nu in angst leeft bang om door je vader ontdekt te worden..
Nee. Niet zo denken echt niet doen!!
het is echt niet joun schuld je hebt niks gedaan!! Echt!
goed van je dat je durft te vertellen aan de media!
ff een vraag waar leef je nu?
xxxx
ps niet joun schuld dat is die schuld van je kut vader!!
oh nog sorry daarvoor ****

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen