Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Vroeger verkracht

Ik ben een meisje van 13 jaar.
Ik ben verkracht door mijn vader
Elke morgen stond ik om 6 uur op en ging ik om half 7 weg opweg naar school,
Natuurlijk veel te vroeg maar anders zag ik mijn vader en dat wou ik niet.
Op een dag krijg ik een smsje van mijn vader daarin stond:
Lieve schat
Ren straks niet meteen naar boven en sluit je ook niet op in je kamer
Ik wil straks even met je praten.
Die middag fietste ik langzamer naar huis dan normaal.
Toen ik thuis kwam wilde ik naar boven rennen maar mijn vader had me al gezien.
Hij nam me mee naar mijn kamer en zei: Kleed je uit en ga bloot op bed liggen,IK wist al dat tegen stribbelen geen zin had en dat het allen maar erger werd als ik wel tegen stribbelde.
Dus dat heb ik maar niet gedaan,Een paar dagen later bleek het dat ik zwanger was geworden door die eene keer met mijn vader.
Ik heb het later weghalen en ben van huis weggelopen.
Nu woon ik ergens ver van mijn vader vandaan maar nu heb ik een vraag:
Is het mijn schuld dat ik verkracht ben en zwanger ben geworden.
Xxx Esmee

36 reacties

natuurlijk is het niet jouw schuld!

je vader is gewoon psychisch niet helemaal goed wijs ofzo,

wrm zou het jouw schuld zijn!?

omdat je niet tegen stribbelde?

das juist logisch, anders had ie je straks ook nog geslagen of iets in die geest,

liefs mij

ps sterkte ermee!
tuurlijk is het niet jou schuld. jij wilde toch geen sex met je vader. je vader heeft je gedwongen en dus is het in die zin zijn schuld. en dat je zwanger bent geworden is ook zijn schuld want dan heeft hij het dus niet veilig gedaan. en ja jij ook niet maar als vrouw moet je voor de sex je beschermen en als man tijdens en dus had je vader het wel veilig kunnen doen.
dus het is zeker niet jou schuld.
x
Dankje wel voor jullie reactie.
k zou het fijn vinden als andere mensen ook zouden reageren en tips willen geven.
Dankje wel
Xxx Esmee
tuurlijk ben jij daar niet zelf schuldig aan!!

je had gelijk dat je niet tegenstribbelde, tegen je vader kan je toch niet op, dan had hij je enkel meer pijn gedaan...

sterkte!!

xx
natuurlijk is het niet jou schuld. je stribbelde niet tegen uit angst en dat is te begrijpen. Het is misschien maar goed ook dat je nu ver van je vader vandaan woont. ik hoop dat hij goed gestraft word alleen het is wel je vader (jammer genoeg)
hee

ik wil je heel veel sterkte wensen.
Maar ik heb ook een vraag voor je heb je jouw verhaal ook op youtube in een filmpje gezet.
want volgensmij heb ik bijna het zelfde verhaal daar gezien!!
STERKTE
Heftig! Nee! Dit is absoluut niet jou schuld! En wat heb je het goed gedaan meid! Je bent niet gaan tegenstribbelen! En ik denk dat dat ook altijd maar het beste is! Want als ze je verkrachten.. Wie weet waar ze nog meer toe in staat zijn! Knap dat je het zo durft te plaatsen! Je woont nu ook ergens anders? Heel verstandig! Jij hebt het zelf al goed aangepakt! Dus eigenlijk kan ik je geen tip meer geven. Nouwja, ik kan alleen nog zeggen: praten , praten, praten! Zo kunnen andere naar je luisteren en ben jij joh verhaal even kwit!
Ja een vriendin en ik hebben het in een filmpje met tekst met muziek geplaatst.
Ja die is van mij
xxxx esmee
Bedankt allemaal
Lieve mensen.
Bedankt dat jullie me hebben geholpen en hebben gereageert.
xxx Esmee
P.s: Blijf reageren dat helpt me best wel.
HET IS ZEKER NIET JOUW SCHULD

weet je moeder er van?

wie weten er van dat je verkracht bent?:(
Ik & Mijn oma (maar die is dood nu)
& De politie & Mijn vader.
& MIjn moeder
xxxEsmee
bedankt
Bericht is verwijderd.
Hee,
Erg dat je vader dat bij je gedaan heeft, maar het is echt totaal niet jou schuld!!
Echt niet! Jij zat hier niet op te wachten!
Zijn fout & totaal niet dat van jou!

x Sterkte
omg nee tuurlijk is het niet jou schuld gekkie !
maar verblijf je nu wel ergens veilig ?
xxx
ps:sterkte
WTF

dit kan wel echt waar zijn maar precies dit wat jij hier nou vertelt staat op n filmpje bij youtube, dus als t waar is zet t er dan normaal neer en ga niet zielig doen.
lieve schat jij kan hier echt niks aan doen dit is niet jou fout echt waar kijk als je ging tegen stribbelen had hij nog iets ergers kunnen doen dit is natuurlijk ook heel er maar jij kan hier niets aan doen ......maar hoe zit het et je moede???
WTF

dit kan wel echt waar zijn maar precies dit wat jij hier nou vertelt staat op n filmpje bij youtube, dus als t waar is zet t er dan normaal neer en ga niet zielig doen.

Lees de eerste pagina -.-"
Daar zegt ze toch dat zij en een vriendin dat filmpje op youtube hebben gezet!
Dit verhaal stond ook op youtube dat had ik best lang geleden gelezen -.-
Het is niet jouw schuld joh!!
Na de narigheid kreeg je wel een compliment !! Je vader vond je mooi!! en je bent waarschijnlijk wonderschoon! Maar het is vreselijk sgat, ik wou dat ik je kon helpen ! Maar ik hoop dat dit je een beetje kracht en hoop geeft! Maar weet je moeder hier dan niet van? of zeg het anders tegen iemand die ie met je leven vertrouwt! Bijv je BFF ?? En dan vraag je of je het met haar tegen je mentor ofso mag zeggen dat wil zenvast wel ofnhet is natuurlijk een hij!! ****ING VEEL LOVE EN STERKTE (L)
diepe respect voor jou dat je het durft te delen met anderen
maar het is niet jou schuld!!!!
Lieve, lieve, lieve esmee.
Natuurlijk is het niet jou schuld! Er is iets mis met jou vader, niet met jou! Waarschijnlijk heb je er wel een litteken aan over gehouden. Niet op je huid ofzo maar in je hoofd, dat zal nooit helemaal verdwijnen maar wat het meeste helpt is praten! Op deze site kun je natuurlijk ook praten en er zijn genoeg mensen die wel naar jou willen luisteren (zoals ik 🙂 ).
Heel veel succes meid!
Ps. bij wie woon je nu? Bij familie? Of een pleeggezin?
reactie verwijderd: niet respectvol
ow, Gelddrop... dat is akelig in de buurt.
k wist niet dat zoiets ook hier in dit gat van t land vookwam o.O
best wel akelig om te horen allemaal :S
maarja, veel sterkte
Hoii

Als dit mensen overkomt geven de mensen altijd zichzelf de schuld en vragen zich af wat ze verkeerd hebben gedaan, terwijl het de schuld van diegene is die dit bij jou gedaan heeft! Geef dit een plekje door heel veel met andere te praten!

xxxSuccesxxx
je vader is niet helemaal lekker
ik zou aangifte doen als je er klaar voor bent.

en je bent dom als je dat denkt niet boos worden

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen