Vraag

Vriendje die slaat

• 23 July 2017
  • 6 reacties
  • 917 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 15 en ik heb een vriendje van 16 we hebben 9 maande en na 6 maande hebben we elkaar ontmoet de eerste keer dat hy er was bleef hy slapen en toen hy weg ging zat ik helemaal onder de blauwe plekken zoals op mn borsten benen en armen elke week kwam hy weer en elke week zat ik weer onder de blauwe plekken ik durfde t niet tegen mn moeder te zeggen idk waarom maar na een maand zei ik het tegen mn moeder had ik t uitgemaakt alleen toen nam ik weer met hem omdat ik bang was hij komt nogsteeds en elke week zit ik nogsteeds onder de blauwe plekken wat moet ik doen nu

6 reacties

Kan je misschien een keer zeggen dat je het niet fijn vind of het toch tegen je ouders vertellen, en samen met hem en je ouders er over praten. Anders kan je het best gewoon uit maken denk ik. Misschien vind hij het heel normaal om jou te slaan. Het kan het ook te maken met een stoornis die hij heeft.
Uit maken en het contact verbreken.
Dumpen !!!
Wat heftig zeg! Ik vind het wel erg knap dat je het er in eerste instantie met je moeder over gehad hebt.

Ik vind het wel erg lastig om je vraag te beantwoorden, omdat ik geloof ik niet helemaal de hele situatie begrijp. Hoe komt het dat je bang bent? Ben je nog steeds verliefd op hem?
Misschien zou je het toch nog een keer met je moeder kunnen bespreken? Of misschien is uit zijn buurt blijven een optie?

Veel succes!
Hoi!

Wow, echt heftig. Het is dapper van je dat je hierover met je moeder hebt gepraat, die kan je zeker helpen.

Je verbreekt best alle contact met die jongen. Kun je je herinneren wanneer hij je pijn doet? Of voel je er helemaal niets van? Ik denk namelijk dat je misbruikt wordt, wat echt niet ok is, dus die jongen is geen goede jongen voor jou.

Je moeder weet het al, dus misschien kan zij raad geven over hoe je dit het beste aanpakt? Je zegt dat die jongen blijft komen, tegen jouw wil veronderstel ik, dus ik denk dat je best aangifte doet bij de politie. Wanneer je weet dat die jongen komt, doe dan niet open wanneer er iemand aanbelt. Die jongen heeft je pijn gedaan, dus hij is waarschijnlijk agressief. Zorg dus dat je moeder, jij en eventueel andere familieleden veilig zijn. Als de politie op de hoogte gebracht is, kunnen zij snel ingrijpen, moest jij het gevoel hebben dat er iets niet juist is. Het is meer een voorzorgsmaatregel, maar wel een voorzorgsmaatregel die je veel problemen en pijn kan voorkomen.

Groetjes
x

Reageer