Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Vriendin wordt geslagen

Heej,
Mijn vriendin wordt geslagen door haar vader. Haar moeder weet het niet en haar broer ook niet. Ze is zelfs een x met een hamer geslagen zegt ze. Ze komt ook vaak met blauwe plekken op school. Ik weet dat dit niet kan maar als ik vraag wat kan ik doen? Dan zegt ze dat ik niets mag doen en dat niemand anders dit mag weten. Ze zegt wel dat ze niet zelfmoord wil plegen maar ze zegt ook dat ze hoopt dat haar vader haar dood slaat. Het grote probleem is dat ze niet wil dat ik er iets aan doe en dat ze ook niet wil dat haar vader bij haar weggenomen wordt. Ze houd toch heel diep van binnen van haar vader. Wat moet ik nou doen? Ze zegt dat haar leven geen zin meer heeft en ze zegt steeds dat ze dood wil. Maar ze moet er niet aan denken om zelfmoord te plegen. (gelukkig) Alsjeblieft ze wat ik moet doen. Ik kan vaak niet slapen van verdriet want ik hou echt van haar.

pleass help me want zoo kan het echt niet verder.

xxxx meisjedienietkanslapenvanverdriet.

6 reacties

Hey Kannietslapenvanverdriet.

Ik zou het toch tegen een vertrouwens persoon zeggen. Tegen haar moeder bijvoorbeeld want dit kan niet langer. Het klinkt heel stom maar weet je zeker dat ze is geslagen en ze het niet zelf verzint. Straks krijg je een boze broer op je dak 😳 Als zij het niet wil zeggen zou ik het zelf gaan zeggen. Zeg het tegen je eigen ouders en laat haar een paardagen logeren. Zo kan ze toch dicht bij haar vader zijn. En toch alles op een rijtje zetten. Ik hoop dat het werkt!

x
hej ingie74 :)
ik heb het al een poosje geleden aan mijn moeder verteld. En ja, ik weet zeker dat het zo is. Maar ik ben bang om het te zeggen tegen mensen die daar overgaan. over mishandeling bedoel ik. Én ik vond het een goed idee om haar te vragen hier te logeren maar dat wou ze niet durfde ze niet en mocht ze niet dus dat gaat niet door. Maar bedankt
xx
Hey Kannietslapenvanverdriet

jmmr dat ze niet durfde te logeren:(

Ik wens je veel suc6 met je vriendin verder !

xx
Hoi ik ben een beetje rond gaan internetten en ik ben meer van dit soort verhalen tegen gekomen. In het begin zeggen ze dat ze hun vriedin vertrouwen dat ze het niet aan een volwassene willen vertellen. Uiteindelijk hebben ze het toch aan een volwassene vertelt en de vriendschap is in stand gebleven. Dus ik kom je toch over halen om het tegen een volwassene (desnoods haar mentor) te zeggen. Bijvoorbeeld een sport trainer of de aardigste leraar op school ofso. Misschien (als je het durft) kan je zelf met haar ouders gaan praten. (met je eigen ouders erbij) Misschien weet die vader niet wat hij doet tot dat iemand het zegt. Ik hoop dat ik je kan overhalen.

xoxo ik sta altijd voor je klaar!
Dankje ingie74,,
ik heb het al aan mijn moeder verteld een poosje geleden en we zoeken nu samen een oplossing. ik sta ook voor jou klaar !xx
Tnks ik hoop dart het lukt!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen