Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

vriendin word mishandeld wat nu?

hallo..??

tja hoe moet ik dit seggen. Een vriendin van mij word thuis mishandeld. ze heeft vaak ruzie met der ouders, en vaak is het zo erg dat ze dan geslagen word. laatste keer was op der gezicht. zij verteld dit allemaal tgn me en ik heb eerder contact opgenomen met de kindertelefoon. daar heb ik mijn verhaal aan uitgelegd en ze vonden dat ik zelf niet veel eraan kon doen. ze moest zelf naar de kindertelefoon gaan. ik had haar dta gesprek laten lezen en ze was daar in ut begin boos over maar nu ze weer geslagen enzo word, wil ze contact met de kindertelefoon. nu zie ik haar niet vaak en we wonen ook niet naast elkaar ofsow. ze durft zelf niet te bellen maar wil er wel bij zijn als ik het doe en dat heb ik dan ook liever. maar tjaa moet ik nou bellen of w88 totdat ik hara weer zie,, en wat gebeurd er dan precies met der als we bellen??

pleaseeeee help me! 
x

2 reacties

hoi
probeer anders eerst te overleggen met je vriendin wat jullie precies willen zeggen,en wat een oplossing kan zijn.
misschien kun jij/je vriendin of alle2 naar een vertrouwens persoon gaan,
jullie moeten zien waar julie je het beste bij voelen.
sterkte

nadia-xx
aaah thx=]=]

x

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen