Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

verkrachting door exvriendje

• 29 oktober 2013
  • 6 reacties
  • 1301 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hooii, k ben Ashleyy 15 jaar,

Ik heb een probleempje.

Afgelopen zomervakantie heb ik een vriendje gehad (19Jaar),.
Mijn exvriendje (nu) sloeg me altijd als ik hem niet wou pijpen of trekken.
Ook deed hij dingen bij mij die ik niet wou.
Dus heb ik het toen uitgemaakt.

Mijn exvriendje bleef me stalken en wachten me op als ik savonds met de fiets thuiskwam van een gezellig avondje met mn beste vriendinnen,
Hij dreigde met vanalles en deed me pijn , 
Toen ik een keer thuiskwam van school , moest ik van hem naar het huis van zn vriend komen, als ik dat niet deed zou hij me kapot maken zij hij,
Omdat ik bang was ben ik toch gegaan. Toen ik bij die vriend thuis was pakte die vriend mij zo vast zodat ik niet kon gillen of trappen. Ik kon niks doen en toen heeft mijn exvriendje me verkracht.

Mijn exvriendje heeft me meerdere maal verkracht na dat dit gebeurd was, en er is een hele grote kans dat ik zwanger ben van hem, 
Elke keer zit ik onder de blauwe plekken en doe k nie mee aan gym omdat ik niet wil dat iemand het ziet,
Als ik het aan iemand vertel maakt hij me kapot zegt hij,
Ik ben zo bang voor hem ik weet niet meer wat ik kan doen,
Ik schaam me er erg voor.

6 reacties

Wow, dit is echt heel heftig.. ;/
Heb je al eens zo'n zwangerschapstest gedaan? Misschien is dat wel even goed om te doen.
En uhm, dit moet je wel aan iemand vertellen zo dat het niet weer gaat gebeuren, want het lijkt me niet prettig leven zo >< Zou je dit met je ouders kunnen bespreken?
-overbodige quote verwijderd-

Nee die durfde k niet te halen , maar k ga er wel een halen binnekort.
En mn ouders flippen als k t vertel tegen ze vooral mn vader.
Hoi!
je kan naar de huisarts gaan.
Die mag niks vertellen.
veel suc6!
oh schat toch
ik ben verkracht door mijn vader
je bent niet alleen
je hebt op school mensen die niks doorvertellen. deze kan je raadplegen. ook je mentor. maar vertel het ook je ouders en doe aangifte. hij wordt dan opgepakt en kan je niks meer aandoen.
Bedankt voor de tip! Ik denk dat k ga praten met mijn mentor.
x

Reageer