Hey allemaal, ik heb een probleem
Ik was op een feestje van een vriendin die 18 werd, het was een dlaapfeestje. Ze boden me drank aan, maar ik sloeg dat telkens af. mijn vriendin zei na de derde keer dat ik maar weg moest gaan als ik niet eens een beetje lol met hun wou maken. dat wou ik niet, dus ik dacht zovan: waarom ook niet? Na een glas dronk ik nog een glas en nog een, totdat ik helemaal dronken was. uiteindelijk was het echt heel laat dus ik ging me pyjama aandoen. een vriend van men vriendin (die nog nuchter was) zag dat ik de kamer uitliep, naar boven en volgde me stiekem. (Ik was dronken, dus ik merkte het niet) In de logeerkamer deed ik men broek en men shirt uit. Hij liep de kamer in en kuste men nek en ging steeds omhoog. Ik wou niet en dat zei ik tegen hem. Toen hij merkte dat ik niet wou, duwde hij me in een stoel en bond me zo bast dat men benen uit elkaar waren. Ik was te zwak om te protesteren. Hij deed men beha af en men strips uit, en begon in men bersten te knijpen en me te zoenen. Hij deed een klemmetje in men mond zodat die niet meer dicht kon, deed zijn broek uit en stopte zijn (stijve) lul in men mond. Daarna vingerde hij me en stopte hij zijn lul in men vagina. Hij begon heel hard te stoten en bleef stoten, wel twee uur lang! daarna stapte hij van me af, maakte me los en rende weg. ik viel ter plekke in slaap... de volgende dag herinnerde ik niks meer.
Gister herinnder ik het me plots weer en ben meteen naar de arts geweest.
... Ben nu zwanger:(. Wat moet ik doen?!
Verkracht, wat nu?
A
A
Politie
A
Ik zou naar de politie stappen..'
- onnodige quote verwijderd -
je kunt abortus plegen,maar ik vind dat gelijk aan een moord.
Naar de politie???
hou het kind alstje blieft!
je kunt abortus plegen,maar ik vind dat gelijk aan een moord.
Naar de politie???
hou het kind alstje blieft!
A
Heey,
Zoals iedereen hierboven zegt, het is een sterk verhaal en ik geloof het ook niet, maar als dit echt serieus zo is lees dan verder naar de tweede alinea en als het niet waar is vind ik het heel kinderachtig, onacceptabel en onrespectvol tegenover anderen die wel verkracht zijn. Misschien hebben anderen meisjes en jongens er wel iets aan de volgende alinea.
Mijn mening over jou verkrachting
Als eerst is het handig op het moment dat je dingen nog weet op te schrijven alles, uit je gevoelens uit en hoeveel pijn het deed. Maar ook over kenmerken bijvoorbeeld over hoe hij of zij er uit ziet. Waar het gebeurde en hoe het verlopen is. Daarna zou ik in een situatie dat ik verkracht werd naar je ouders gaan maar als je dat om een of andere reden niet wilt ga naar de arts, die weet meteen hoe hij of zij jou moet helpen, en kan je eventueel doorverwijzen naar een psygoloog.
Daarbij als je zwanger bent, niemand mag een keus maken of je het kind wilt houden of niet. Ook al ligt het aan je geloof, want er word een leven geschapen. De keuze die jij zou moeten maken is kan ik het kind opvoeden en een goed toekomst geven?
Nou ja hoop dat er wat mensen zijn die er wat aan hebben
Xcelly
Zoals iedereen hierboven zegt, het is een sterk verhaal en ik geloof het ook niet, maar als dit echt serieus zo is lees dan verder naar de tweede alinea en als het niet waar is vind ik het heel kinderachtig, onacceptabel en onrespectvol tegenover anderen die wel verkracht zijn. Misschien hebben anderen meisjes en jongens er wel iets aan de volgende alinea.
Mijn mening over jou verkrachting
Als eerst is het handig op het moment dat je dingen nog weet op te schrijven alles, uit je gevoelens uit en hoeveel pijn het deed. Maar ook over kenmerken bijvoorbeeld over hoe hij of zij er uit ziet. Waar het gebeurde en hoe het verlopen is. Daarna zou ik in een situatie dat ik verkracht werd naar je ouders gaan maar als je dat om een of andere reden niet wilt ga naar de arts, die weet meteen hoe hij of zij jou moet helpen, en kan je eventueel doorverwijzen naar een psygoloog.
Daarbij als je zwanger bent, niemand mag een keus maken of je het kind wilt houden of niet. Ook al ligt het aan je geloof, want er word een leven geschapen. De keuze die jij zou moeten maken is kan ik het kind opvoeden en een goed toekomst geven?
Nou ja hoop dat er wat mensen zijn die er wat aan hebben
Xcelly
A
Het klinkt inderdaad wat onrealistisch, bijvoorbeeld dan moet hij het gepland hebben, want een klemmetje en touw zit niet zomaar in een kamer.
A
Ben blij dat ik niet de enigste ben die zich dat afvraagt. Ik voelde me namelijk best slecht door dat ik dat bericht heb gepost en misschien haar heb gekwetst omdat ik als 'enige' twijfelde over in hoeverre het verhaal klopt.
Geeft nix joh. Er klopt nog geen halve lul van;)
A
Ben blij dat ik niet de enigste ben die zich dat afvraagt. Ik voelde me namelijk best slecht door dat ik dat bericht heb gepost en misschien haar heb gekwetst omdat ik als 'enige' twijfelde over in hoeverre het verhaal klopt.
A
quote verwijderd
idd. Ik vroeg het me ook af!
idd. Ik vroeg het me ook af!
A
Euhmm niet offensive bedoelt, maar ik twijfel in hoeverre dit verhaal waar is.
Hou namelijk meerdere vragen over wanneer ik dit topic lees.
Als ze echt je vriendin is dan dwingt ze je niet om te drinken, en al helemaal niet met het dreigement dat je anders weg moet.
"duwde hij me in een stoel en bond me zo bast" Waar kon hij je mee vastbinden? of hij had het moeten hebben voorbereid, en als hij eerst iets moest pakken had je dan weg kunnen lopen of kunnen verzetten.
"Hij deed een klemmetje in men mond" Zelfde vraag als hierboven. hoe komt hij ineens aan een klemmetje voor in je mond?
"stopte hij zijn lul in men vagina. Hij begon heel hard te stoten en bleef stoten, wel twee uur lang!" impressive!! nooit een jongen ontmoet die in iemand 2 uur lang kan blijven stoten. Meestal als een jongen klaarkomt moet die op adem komen. en al zou dat niet zo zijn, het kost super veel energie en je moet wel een hele goede conditie hebben om 2 uur lang aan een in iemand "heel hard te stoten".
En de laatste vraag die ik heb bij dit hele topic.
"de volgende dag herinnerde ik niks meer. Gister herinnder ik het me plots weer en ben meteen naar de arts geweest. Ben nu zwanger" oke dus je bent 2 dagen na de verkrachting naar de arts gegaan. Alleen na 2 dagen kun je nog niet laten testen of je zwanger bent. Het duurt ongeveer zes tot zeven dagen na bevruchting van het eitje (na het hebben van seks) voordat je lichaam het zwangerschapshormoon hCG begint te produceren. Daarna duurt het nog enkele dagen voordat de hoeveelheid groot genoeg is om te worden gedetecteerd door een test om te kijken of je zwanger bent.
Ik weet niet of je dit topic bedacht heb of niet. Dat is iets dat jij alleen weet. Maar als je het verzonnen hebt vraag jezelf dan af waarom je dat doet. en wat de nut er van is. want dan wil je kennelijk aandacht, maar waarom zou je aandacht willen voor iets dat niet is gebeurt?
De vragen en antwoorden liggen bij jou.
Hou namelijk meerdere vragen over wanneer ik dit topic lees.
Als ze echt je vriendin is dan dwingt ze je niet om te drinken, en al helemaal niet met het dreigement dat je anders weg moet.
"duwde hij me in een stoel en bond me zo bast" Waar kon hij je mee vastbinden? of hij had het moeten hebben voorbereid, en als hij eerst iets moest pakken had je dan weg kunnen lopen of kunnen verzetten.
"Hij deed een klemmetje in men mond" Zelfde vraag als hierboven. hoe komt hij ineens aan een klemmetje voor in je mond?
"stopte hij zijn lul in men vagina. Hij begon heel hard te stoten en bleef stoten, wel twee uur lang!" impressive!! nooit een jongen ontmoet die in iemand 2 uur lang kan blijven stoten. Meestal als een jongen klaarkomt moet die op adem komen. en al zou dat niet zo zijn, het kost super veel energie en je moet wel een hele goede conditie hebben om 2 uur lang aan een in iemand "heel hard te stoten".
En de laatste vraag die ik heb bij dit hele topic.
"de volgende dag herinnerde ik niks meer. Gister herinnder ik het me plots weer en ben meteen naar de arts geweest. Ben nu zwanger" oke dus je bent 2 dagen na de verkrachting naar de arts gegaan. Alleen na 2 dagen kun je nog niet laten testen of je zwanger bent. Het duurt ongeveer zes tot zeven dagen na bevruchting van het eitje (na het hebben van seks) voordat je lichaam het zwangerschapshormoon hCG begint te produceren. Daarna duurt het nog enkele dagen voordat de hoeveelheid groot genoeg is om te worden gedetecteerd door een test om te kijken of je zwanger bent.
Ik weet niet of je dit topic bedacht heb of niet. Dat is iets dat jij alleen weet. Maar als je het verzonnen hebt vraag jezelf dan af waarom je dat doet. en wat de nut er van is. want dan wil je kennelijk aandacht, maar waarom zou je aandacht willen voor iets dat niet is gebeurt?
De vragen en antwoorden liggen bij jou.
A
De vraag is wil je het kind of niet
A
Raar dat al je topics over seks gaan de vorige over dat je het met je neef ging doen en deze over verkrachting.... Je moet je afvragen... wil je het kind? Weet je wat ik me ook afvraag na 2 uur vragen je vriendinnen zich toch wel echt afvragen waar je bent?!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.