verkracht, wat moet ik doen?

  • 17 September 2013
  • 19 reacties
  • 8872 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een meisje van 15 jaar en laatst op de verjaardag van me nicht was er een een jongen jeneau hij was ook 15 en ik raakte er bervriend mee hij vroeg of ik mee naar buiten ging en ik ging mee we zijn een rondje gaan lopen en we gingen ergens op een bankje zitten hij zat de heletijd naar mn borsten te kijken en opeens slaat hij een arm om me heen en gaat in een x met zn hand naar me borst ik laat hem gwn zn gang gaan maar ik hallde zn hand daarna wel weer weg hij zoende mij en ik deed vrolijk mee hij ging met zn hand in mn broek na een tijdj liepen we verder door het bos en opeens trekt hij me mee de bosjes in en trekt in een x mn kleren uit en doet zn penis in mn vagina iki wilde het niet maar hij hield mn handen vast boven me hoofd met 1 hand en met de andere hand hield hij mn mond dicht 
ik weet echt niet wat ik nu moet doen help me aub anoniemA

19 reacties

vertel t aan iemand... t is easier said than done, ik weet t.
maar als t echt zo is gegaan is t verkrachting.
vertel t aan n vriendin of je ouders? x
Praat er met iemand over en wat je het beste kunt doen is naar de politie gaan om aangifte te doen
Het is zo makkelijk gezegd, maar praat erover! Je kunt volgens mij ook slachtofferhulp bellen, want jij bent gewoon het slachtoffer van verkrachting. Die mensen weten ook wel wat je verder kan doen. En misschien is een bezoekje aan de huisarts ook niet gek, want wie weet of die gast geen SOA had? Je kunt ook de huisarts om advies vragen. Die mag niks doorvertellen, en dat zal-ie ook niet doen.
Heel veel succes meis ... en bedenk je dat dit NIET aan jou ligt, maar dat die gast gewoon niet spoort.
nee ik durf het echt niet aan me ouders te vertellen !!
Hey,
Ik snap dat je jezelf schaamt omdat dit is gebeurt. Veel mensen die verkracht zijn durven hierdoor niets te zeggen. Maar wat je toch echt moet doen
is het tegen iemand zeggen! Iemand die je vertrouwt en die een hele goede vriend is, of een ander familielid dan je ouders die je goed vertrouwt. Als 
je niets zegt, kan deze jongen dit bij nog veel meer meisjes doen. Desnoods ga je naar een huisarts, die mogen het niet aan je ouders vertellen als jij 
dat niet wilt. Als je naar een huisarts gaat, kun die je gelijk ook onderzoeken op Soa's, want (als ik het goed begrijp) gebruikte hij geen condoom. Bovendien kan je zelfs zwanger zijn (als je natuurlijk al ongesteld bent). Een huisarts zal je steunen en je helpen de juiste keuzes te maken.
Succes, en onthoud dat het ECHT NIET jouw fout was, die jongen deed dit verkeerd en dwong jouw tot iets wat je niet wilde.
x Lia
ga naar de pliesie
praat er dan over met iemand van de kindertelefoon hier
geef hem aan 
Naar de politie gaan want dit hoort niet in Nederland :)

-G
Zoek HULP!
Ook dit topic komt wederom uit 2013.
Vertrouwenspersoon HULP in ieder geval… HET IS STRAFBAAR om zoiets te doen en jij blijft er nu gewoon mee zitten.
Helaas je kunt er niks meer aan doen. Wat gebeurd is is gebeurd. Je kunt er nog wel over praten met iemand? En sws aangiften doen.
vervelend hoe. was het eigenlijk
Heb je tegen hem gezegd dat je het niet wilde?
Hi anoniemA,

Ik weet dat je dit topic ruim 4 jaar geleden bent gestart en ik hoop natuurlijk dat je het hebt kunnen verwerken of er tenminste met iemand over hebt kunnen praten. Voor praten is het nooit te laat en ook nu kun jij of iemand anders die dit leest en die ook zoiets heeft meegemaakt er nog steeds over praten met iemand op deze site https://www.verbreekdestilte.nl/
Hieronder een quote van die website:

Als slachtoffer of getuige van seksuele intimidatie of seksueel misbruik, kunt u met uw verhaal en vragen - anoniem - terecht bij de Hulplijn van Slachtofferhulp Nederland.
Einde quote

Als je wat naar onder scrollt op bovenstaande website kun je kiezen voor verschillende categorieën, dus ook voor misbruik in het verleden en dan kom je op deze site https://www.verbreekdestilte.nl/Misbruik-in-het-verleden/

Natuurlijk kun je er ook nog eens met je familie over praten of je huisarts of iemand anders die je vertrouwt. Het is niet raar of vreemd dat je er nog mee zit en je kunt er altijd met iemand over praten.

Ook kun je met iemand van de kindertelefoon, dus één van de vrijwilligers die hiervoor opgeleid is, chatten of bellen. Alle info hierover vindt je via deze link https://www.kindertelefoon.nl/13-18/chat/
Je vindt daar ook de tijden waarop ze bereikbaar zijn.

Op onderstaande site kun je terecht voor (met name) als de verkrachting pas geleden gebeurd is https://www.centrumseksueelgeweld.nl/
En bekijk deze ook http://www.alshetjouoverkomt.nl/
De videoclip is indrukwekkend.

Veel sterkte, aan iedereen die hiermee te maken heeft (gehad).

Groetjes,
M&M’s
Badge
poe, ben ik de enige die echt het foking raar vind als je op dit soort onderwerpen zoekt om te kijken wat voor topics er zijn en je ziet van die oversekste 13 jarige kinders die seks willen hebben en foking geil zijn. My faith in humanity is lost...

Reageer