Verkracht op schoolkamp

  • 24 July 2012
  • 61 reacties
  • 49832 Bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

61 reacties

echt super erg! goed dat je het verteld hebt! wat waren die jongens **** , maar wel lief dat iedereen uit je klas zo lief deed!
sterkte!
Wow. Echt heel lief van die jongens uit jouw klas dat ze zo meeleefden.

xrespectx
Echt wat hebben wij een zielige regering zeg wedden dat als deze jongens in Amerika woonden dat ze opmysterieuze  wijzen waren verdwenen of zelfs vermoord
Gosh meid hier sta k van te kijken, heb echt medelijden met je. blij dat je het hier met ons deelt RESPECT MEID!!
Ik vind het goed van je dat je naar de politie bent gegaan en aangifte hebt gedaan, alleen wel zwaar ***** dat ze niet opgepakt zijn.
Je bent toch niet zwanger hoop ik, zou t wel ff teste.
Ik sta voor je klaar hoor BE STRONG🆒

xxx lotte
dan heb je geen respect voor meiden als je dat doet
gelukkig heb ik manieren geleerd en respect geleerd voor meiden op dat gebied. als ik er bij was geweest hadden ze het niet overleeft
heel veel sterkte meisje
Ik weet dat dit een oud topic is, maar wil toch nog even reageren. Het inderdaad heel erg dat dit soort dingen steeds meer gebeuren, maar je zei dat die twee jongens alleen een taakstraf van tien uur kregen. Volgens de wet mogen mensen die verdacht zijn voor verkrachting (onder de achtien jaar) 30 dagen gevangen gezet worden om ondervragings processen te ondergaan. Als er is gebeurde wat jij beweerd dan heeft de politie zijn werk niet gedaan. Ook zo'n taakstraf stelt niks voor. Ik hoop alles nu weer goed met je gaat.

R1 😉
ik hou niet echt van ruzies en geweld maar voor deze zielige gastjes wil ik graag een uitzondering maken. wat een stelletje vuile schoften. mijn handen jeuken om ze een flinke klap te geven

sterkte,

tkdgazzt2000
Reputatie 3
Badge +2

Heyy. Ik vindt het echt verschrikkelijk voor je en ik ben blij dat je dit kon zeggen tegen de klas.

wel 1 tip; we kunnen zien dat je op je eige dingen reageert want er staat bij topic opener😉

gr. Ranger13

Hoe komt dat ? Weet je dat 

Wow, dat is heftig, wel aardig van jouw klas om zo te reageren, zo'n klas heb ik niet hoor.
Ga langs bij een psycholoog.
Reputatie 3
Badge +2

Heyy. Ik vindt het echt verschrikkelijk voor je en ik ben blij dat je dit kon zeggen tegen de klas.

wel 1 tip; we kunnen zien dat je op je eige dingen reageert want er staat bij topic opener😉

gr. Ranger13

Ze reageert niet zelf , dat zijn mensen die niet meer op deze site zitten 😉