Verkracht op schoolkamp

  • 24 July 2012
  • 61 reacties
  • 49817 Bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

61 reacties

zoveeel sterkte meisie, ik weet hoe het voelt

xxx
Ik heb aangifte gedaan alleen ze kunnen de jongens niet oppakken er is te wijzig bewijs :( Ze kregen alleen een taakstraf van 10 uur




Van mij hadden ze 60 uur taakstraf gekregen dit is f**k erg wat ze met je hebben gedaan.

xxx samjamleemich 
Wat moet dit verschrikkelijk zijn geweest voor je! Echt, zoiets mag niemand mee maken.
Die jongens verdienen een straf die ze hun leven niet zullen vergeten. Dit is echt ongeloofelijk. 
Ik leef heel erg met je mee, en heb nog nooit zoiets gehoord.
Als je mijn hulp nodig hebt, je kan me altijd een berichtje sturen.

Sterkte!
X
Wat heftig en erg!

ik leef met je mee en ik ben er voor je meid!


xxx(l):rolleyes:
OMG, sterkte meiss, ik vind het echt kei erg voor je, zie je die jongens nog ooit? Of zitten ze nu op een andere school? 
Groetjesss
Hoe gaat het met je?
Hey meid
Ik vind het enorm erg voor je
En ik leef met je mee
Ik hoop echt dat dit nooit meer gebeurt
En die jongens moeten opgepakt worden

En zoals iemand voor me al had gezecht
Die jongens zijn teveel in aanraking gekomen met
-Bdsm
(Samen voegzel van alles wat je had beschreven)

Ik leef echt met je me

Groeten: Nick 14jaar
Het is cht niet nep ik zou dit echt niet verzinnen hoor @pennenstreep 
Ik denk dat dit een nep verhaal is.
Als je ongesteld bent en die jongens gaan je verkrachten enzo zit er allemaal bloed op hun lul.
en 2 piemels passen toch helemaal niet als je nog niet ontmaagt bent ?
Dit is gewoon nep.


Dat van dat vingeren en bloed is raar ja. Maar ze is een maand geleden verkracht. Ze is nog in de war, wie weet hoe ze zichzelf voelt. En ik denk dat ze bedoelt dat die ene haar anaal nam en de andere in haar vagina. Dat is mogelijk.

@ts: Veel sterkte nog meis! Echt fijn dat de klas zo lief was. 🙂 Ik ben er ook voor je he!
reactie verwijderd door Kindertelefoon, in strijd met de forumregels
heey goed dat je aangifte hebt gedaan veel sterkte
heey goed dat je aangifte hebt gedaan veel sterkte
Alsof het uitmaakt of je bloed of niet, het maakt die jongens echt niet uit hoor. Kan hun het schelen.
Geloof me, met genoeg geweld kun je best zonder ontmaagding best dubbel gepenetreerd worden.

Zeg niet zomaar dat iets nep is, want misschien is het dat niet. Sommige mensen trekken zich daar heel veel van aan, als ze niet worden geloofd
Zulke dingen ga je toch niet zomaar verzinnen?  En al denk je dat ze het heeft verzonnen dan hoef je het nog niet te zeggen. Het wordt alleen maar moeilijker voor haar zo.
Ik denk dat dit een nep verhaal is.
Als je ongesteld bent en die jongens gaan je verkrachten enzo zit er allemaal bloed op hun lul.
en 2 piemels passen toch helemaal niet als je nog niet ontmaagt bent ?
Dit is gewoon nep.
Echt super erg voor je! Wel goed dat je het hebt verteld aan de politie enzo. Echt super veel respect <3

P.S. Als het aan mij lag gingen ze levenslang de bak in, en werden levend gecastreerd 😶
Wow! Wat heftig! Zijn ze opgepakt Echt heel veel sterkte!!
@anoniempjeh nou dat is wel zeker dat ze naar de hel gaan
Hopelijk gaan die jongens naar de hel
Heel erg vervelend voor je meid ik wens je verder ook veel sterkte. Je moet hier over praten met iemand. Maar belangrijker dan dat is dat je een soa test laat doen.
Wat erg! Wel fijn dat je klas zo lief voor je was!! En dapper van je dat je die viezerikken in de eerste plaats niet gaven wat ze wilden. Had ik niet gedurfd! Je bent echt stoer!

staystrong:)
woow, 
echt een heftig verhaal !
ik zat echt helemaal in je verhaal.
echt niet normaal, hoe die jongens met je omgaan.
wel fijn dat je klas je zo steunt.
ik ben er voor je
xx
Wooooow dat wil je toch niet meemaken jeetje!
Ik leef met je mee meid!
Heel veel sterkte!
Trouwens heb je t al aan je ouders vertelt?
x.
Vanissa ik weet niet of er een "sporen" onderzoek is geweest maar als het goed is moet er nog DNA van die jongen in jou vagina te vinden zijn. Ik zou samen met je moeder nog een keer naar de politie gaan en ze hierop wijzen. Dit soort jongens horen in de gevangenis. Als je geluk hebt en ze vinden DNA vam die ene jongen zal hin waarscheinlijk de bak in draaien. En als je dan.nog meer geluk hebt verraat hjn die andere jongen ook en gaat hij mee. En ik zou tog een soa en een zwangersschap test doen gewoon vokr de zekerheid
@Delenci ik heb ong. 1 week later à 2 week later aangiftegedaan nee heb geen test gedaan