verkracht nu zwanger?

  • 30 December 2013
  • 25 reacties
  • 7798 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
1Toen ik vorig jaar in de 1e zat ging mijn klas naar het bos spelletjes doen maar ik ging niet mee want ik voelde me niet lekker (ik was net ongesteld geworden) ik dacht dat ik alleen in het huisje was maar er waren nog 2 jongens van een andere school hun zaten in de 3e na een tijdje leuk met hun  hebben zitten praten ging ik douche en hun gingen weg toen ik na 10 minuten klaar was  en me had afgedrogen me bh en onderbroek aan had gedaan. Ging de deur opeens open de 2 jongen kwamen binnen lopen en liepen naar me toe ik schreeuwde de hele tijd "ga weg" maar ze gingen niet weg hun liepen steeds dichter naar mij toen en ik liep steeds meer naar achter maar toen knalde ik tegen de muur aan ik kon niet meer verder naar achter hun kwamen steeds maar dichter bij de 1 jongen pakte mijn handdoek af en die andere trok mij mee aan mijn haar hij gooide mij op bed (op mijn buik) en die andere ging op mij zitten en maakte mijn bh los en hij deed zijn broek los terwijl die andere mij handen en voeten tapte met ducktape hij ging voor mij staan met zijn stijve lu en ik moest hem pijpen maar dat wou ik niet ik schudde elke keer mijn hoofd weg maar toen pakte hij mijn haar en trok mij naar voren zodat zijn stijve in mijn mond kwam toen hij er in zat pijpte ik niet hij werd boos en begon te schreeuwen " pijpen ***** pijpen vieze **** of ik neuk je helemaal lam zo " dat wou ik natuurlijk niet dus ik begon te pijpen tegen mijn zin in naar het pijpen ging moest ik op mijn knieën en handen gaan staan en dat deed ik niet dus heeft hij mij geslagen en trok mijn onderbroek uit en begon te schreeuwen " je gaat doen wat ik wil vieze **** " opnieuw deed ik het niet dus hij draaide mij om en begon mij keihard te vingeren toen ik zei dat ik op mijn handen en knieën ging staan stopte hij met vingeren en trok zijn handen weg zijn vingers zaten onder het bloed Zo hard heeft hij mijn zitten vingeren toen ik stond zoals hij wou duwde hij zijn stijve erin en bgon me anaal te ontmaagden het deed zo'n pijn dat ik begon te huilen de andere jongen ging voor me staan en zij " ohh meisje toch doet het zo'n pijn je bent toch een viez sletje je bent vast wel eerder geneukt " ik antwoorde huilend dat ik nog nooit geneukt had en ook geen **** was " toen begon die jongen die het mij ook vroeg te schreeuwen van " je kan ook wel 2 dingen tegelijk toch ??" ik zei huilend jawel met me domme kop " hij zei " mooi danken je mij nu ook pijpen" ik begon te pijen anders werd ik nog harde geneukt misschien en da wou ik niet dus ik begon  te pijpen toen ik klaar was met pijpen gingen ze me samen neuken ( dubbele penetratie) dat deed zoveel pijn dat ik begon te kreunen van de pijn toen zij de ene jongen " ohh ze vind het fijn we kunnen wel iets harder " dus ze gingen steeds mar harder en dieper het deed zoveel pijn ik begon nog harder te kreunen en te huilen toen stopte ze want het was al 23:30 en om 23; 35 kwam hun klas weer dus hun gingen hun omkleden en ze gingen snel weg toen hoorde ik mijn klas genootjes dus ik deed net alsof ik sliep maar ik huilde wel dat hoorde mijn bff dus die kwam naar mij toen en die vroeg wat er was gebeurt ik vertelde het haar en ik zei " tegen niemand zeggen oké" toen begon zij ook te huilen en liep ze snel naar de wc ik liep achter haar aan en we gingen elkaar troosten toen gingen we slapen de volgende dag hadden we ontbijten en die jongen die mij hadden verkracht keken de heletijd naar mij en ze hadden hun vrienden verteld dat ze mij verkracht hadden dus die keken ook de hele tijd later die middag ging ik met een paar jongens en meisjes uit mijn klas voetballen op het grasveld maar die andere jongens waren daar ook dus ik wou terug lopen toen pakte een van mijn klasgenootjes mijn arm en zijn kom niet weg lopen we gaan voetballen dus ik zei oké toen gingen die jongens die mij verkracht hadden de hele tijd fluiten enzo naar mij toen liepen ze naar ons toen en vroegen of ze mee mochten doen ik zei nee maar de jongens zeiden allemaal ja toen niemand keek zaten die jongens uit de 3e de hele tijd aan mij maar een jongen uit mijn klas keek om en zag dat die jongens uit de 3e aan mijn tieten en kont zaten dus hij riep" eh vies peuk blijf van haar af" ik rende weg naar de kamer en de jongen die dat riep rende achter mij aan toen ik op bed lag begon ik te huilen en die jongen kwam naar mij toen en vroeg " hebben ze je pijn gedaan " ik zei eerst nee maar daarna zei ik ja " hij vroeg " wat hebben ze gedaan" ik zei eerst niks en toen zei ik dat ze me hadden verkracht " hij vroeg wanneer " ik zei gistravond toen ik niet mee ging naar het bos" hij zei wacht ik haal ....... (mijn bff) wel even op ik zei dankje hij zei geen dank toen hij terug kwam met (mijn bff) ging ze met mij praten en ze zij dat ik het moest vertellen dus ik heb het verteld aan mijn mentor en die aan mijn klas !! Alle jongens uit mijn klas vonden het vet erg enzo dat dit is gebeurt ze kwamen naar me toe met chocolade enzo en ze zeiden " een ding weet ik zeker ik verkracht nooit een meisje " mijn monitor heefd mij niet geholpen en ondertussen denk ik dat ik zwanger ben hoe kan ik dat weten??? moet ik nu een klacht indienen Reageer liefst zo snel mogenlijk

25 reacties

Om het zeker te weten zul je een zwangerschapstest moeten kopen.
En ik zou een klacht indienen hoor. Dit mag echt niet!
Jeeeetje heftig zeg...
ik zou inderdaad een zwangerschapstest kopen. die kun je volgens mij gewoon bij de drogist halen. wat raar dat je mentor je niet verder heeft geholpen. weten je ouders dit ook??
aangifte doen serieus.
zielig ook he. 3e klassers die dit bij een 1e klasser doen. sowieso moeten jongens dit nooit doen maar ik had ze wel flink op hun bek geslagen en had gezorgt dat ze hun ding nooit meer kunnen gebruiken. ook al zitten ze een jaar hoger dan mij. zo he die kunnen dat nooit flikken bij mij hoor. moeten ze zichzelf niet aan doen.

maar he meid, blijf hier niet meer rondlopen. zeg dit tegen je ouders en doe samen met hun aangifte. en ik zou ook een klacht indienen op school want die mentor had actie moeten ondernemen. slecht.

sterke he. van ons vrouwen blijf je af.
als iemand ooit nog een keer zoiets flikt, probeer voor jezelf op te komen of anders weg te rennen. 
Jeetje hier moet ik echt even van slikken, wat heftig zeg! je moet serieus naar de politie gaan! Dit kunnen ze niet bij je maken, die flikkers moeten van jou afblijven! Koop een zwangerschaps test bij de drogist. Ik vind dit echt heel erg voor je meis. Heel veel sterkte! Al die klootzakken moeten levenslang in de bak en hak meteen hun lul er maar af! Die eikels moeten van ons vrouwen af blijven! Heel veel sterkte.

liefs H O P E
hallo ik heb een zwangerschaps test gedaan en die is positiefik ben ook naar de dokter gegaan hij zei dat een abortus al te laat is maar ik wil helemaal geen kindje ik moet morgen naar de gynaecoloog ik sta al 20 weken ver volgens mijn huisarts ik heb nog geen klacht ingedient maar weet ook niet of ik het wel durf kan iemand mij nog tips geven Reageer a u b
Ik heb hier niet zoveel verstand van.. Moet je anders met je dokter overleggen wat je dan nog eventueel zou kunnen doen. Je kan ook, het kindje wel een kans op een leven geven en hem dan laten adopteren bijvoorbeeld.
Jeetje.... sterkte meid..
Heftig...

Hoi meid,

Over je zwangerschap zou ik naar de huisarts gaan voor andere opties en de daders mogen wat mij betreft stikken...

Zoiezo moet je aangifte doen. Misschien is het bij meerdere meisjes gebeurt en dit hoort niet te gebeuren. 
hallo iedereen 
mijn gynaecoloog heeft mij er tussen genomen en ik ben zwanger 7 maanden ver ik ben ook naar de politie geweest en ze wouden meer informatie die ik niet had . Ik ben zwanger van een tweeling en het zijn twee meisjes wil er iemand tips geven voor namen ?? 
 
Jeetje, ga je ze houden? 
Ik zou ze mooie betekenisvolle namen geven. want ieder kindje betekend even veel!
ja oke maar kan jij mij tips geven ja ik ga ze houden na een goed gesprek met mijn gynaecoloog
Kijk eens op deze topic:http://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/zwanger-and-alleen-9442/ ik weet niet of het je helpt 

HOPE
ooooooooooooooo ik ben bevallen om 1 uur 30   's middags van 2 meisjes ze zijn wel te vroeg
 maud
Geboren om 1h34 's middags
Zij woog toen 2900gr en had een lengte van 49cm

Haar zusje, lotte, werd 4 minuutjes later geboren om 1h38
Ze was iets kleiner met haar 2650gr en 48cm

ze liggen op intensieve het is erg ik hoop dat ze het halen
Hoi Saskia
Gefeliciteerd en dat nog wel op 31 december ,  2014 kan niet meer stuk


Heelveel groetjes Troetelbeertjes xx
dit klinkt een beetje ongeloofwaardig, sorry!

Maar als het waar is, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!  

Tsja, misschien klinkt het allemaal wel een btj ongeloof waardig want je d8 dat ze zwanger was enzo. Dus je was het al 7 maanden, dan heb je toch al wel de  Dikke buik? Je toon ook niet emotie van dat je het allemaal niet weet enzo.   
Maja miss ligt he aan mij  
in iedergeval gefeliciteerd. 
Bij bio zagen we een documentaire over hoe het kan dat je niet weet dat je zwanger bent.
Bij sommigen zie je de buik niet dikker worden, en omdat je hoopt en denkt dat je niet zwanger wordt merk je er niets van.
wow wat een vreselijk verhaal het doet mij pijn dat iemand zoiets doet( als t waar is) en gefeliciteerd  :eek:
Sorry hoor, maar dit is echt een nepbericht.

Op 30-12-2013 stuur je dat verhaal

Op 30-12-2013 stuur je dat je 20 weken bent

Op 30-12-2013 stuur je dat je 7 maanden bent

Op 31-12-2013 stuur je dat je net bevallen bent

En de 2de en de 3de (20 weken en 7 maanden) zijn allebei op dezelfde avond...
erg ongeloofwaardig dit.
Gefeliciteerd!!

Tsja, misschien klinkt het allemaal wel een btj ongeloof waardig want je d8 dat ze zwanger was enzo. Dus je was het al 7 maanden, dan heb je toch al wel de Dikke buik? Je toon ook niet emotie van dat je het allemaal niet weet enzo.
Maja miss ligt he aan mij
in iedergeval gefeliciteerd.



Ik vind het ook een ongeloofwaardig verhaal, maar je kan wel zwanger zijn zonder het te zien. Mijn schoonbroer die heeft onverwachts 2 kindjes omdat de baby achter de embryo lag, dus de buik werd niet dikke van zijn vriendin, na het eerste kindje kwamen ze pas na 5 maanden er achter dat zij zwanger was, en het 2e kindje, daarvan is zij bevallen in de wc. terwijl ze niet wist dat ze zwanger was. Dus het kan wel
-Reactie aangepast door de Kindertelefoon, in strijd met de forumregels -
Ik vind het wel bijzonder dat je zwanger bent. Je kunt namelijk biujna niet zwanger worden als je ongesteld bent. Mja een naam Miyuki betekent vrijheid en sneeuw en verder weet ik geen naam 
Ben je echt bevallen en gefeliciteerd
Badge
Hey,
het is echt heel erg wat is gebeurt! Weet je de namen van die 2? Dan kan je ze aangeven bij de politie dit kan echt niet
wat erg dat je mentor er niks aan doet!
geef mij die namen van die klootzakken ik ga hun helemaal kapot stampen wat dachten ze zomaar ff een meisje verkrachten haha" ja nee dus

meid jij gaat hier over heen komen het feit dat jij dit hier al hebt geschreven i s zoo sterk van jou en ff meisjes onder elkaar dat dit gebeurt is betekend niet dat je andere jongens geen kans meer kan geven na dit vrhaal gelezen te hebben heb jij super lieve zorgzame jongens in jouw klas

xoxoxoxoxoxoxoxo curiousgurl

Reageer