verkracht in walibi

• Anonymous
  • 0 reacties
hallo mensen ik ben hopeloze jongenn (ik vertel me echte naam liefer niet...) en ik wil graag mn verhaal kwijt hier, ik kwam gister in walibi aan en ik dacht ik maak er een gezellig dagje van maar nee.. Ik moest op een gegeven moment heel nodig poepen dus ging ik naar de wc.. Na 10 minuten in de rij te hebben gestaan werd het rustig en kon ik naar binnen. er zat zon schoonmaak man met zon schaaltje met geld bij de ingang maar ik had niks bij me dus ik liep gewoon door... toen ik aan het plassen was voelde ik een hand op mn rug en werd ik in een hokje getrokken, mn broek werd uitgedaan en ik werd anaal geneukt, het deed heel erg pijn! Nu kan ik heel moeilijk poepen en er komtt telkens bloed uit mijn anus help wat is het ik durf niet naar de doktorr

17 reacties

Doe aangifte en ga naar de dokter!
weten je ouders dit al?
Vertel het ze!
Dit kan echt niet.
Je dan doen ze aangiften tegen die man van het park!
Ga zeker naar de dokter want het is echt niet normaal dat er bloed uit je anus komt en dat je niet naar het wc kan.
Je moet echt naar de dokter ookal durf je niet!
Succes!x
Je moet echt naar de dokter, dat klinkt echt niet goed... Ik zou die man ook zeker aangeven, zoiets kan ECHT niet!!
vertel het je ouders! zij kunnen helpen en ga naar de dokter en geef die man zo snel mogelijk aan!
jeetje! dat is heel erg heftig! hoe dan ook je MOET het tegen je ouders zeggen! daarna moet je hem aangeven, en goed nadenken of je nog uiterlijke dingen herkent, ik vindt het heel erg voor je en ookal ken je me niet, ik sat achter je
succes,,
Het kan zijn dat je aambeien hebt opgelopen. Volgens mij zijn daar wel middelen tegen, maar heb geen idee hoe je daaraan moet komen.

misschien dat je even moet kijken op www.gezondheidsplein.nl. zoek op aambeien. Of op google: bloed bij de ontlasting. Volgens mij heeft A-vogel wel iets tegen de pijn.

ik heb geen idee wat het anders zou kunnen zijn...

!!!!Het verstandigste is natuurlijk om naar de dokter te gaan!!!!

suc6! be strong!
hallo,

Dit kan gewoon niet? Je moet eerst een aangifte doen bij de politie, en het je ouders vertellen! En dan naar de dokter! Dit is gewoon strafbaar!

ik hoop dat je er wat aan heb 🙂
1. ik hoop dat je er echt vanaf komt en daar de dokter bent geweest
2. ik hoop ook dat die man die dat gedaan heeft echt een celstraf krijgt
3. Ik ga nevernooit meer naar walibi

Ik hoop dat je der echt overheen groeit want dit is gewoon echt zonde van je leven!!!!

xoxo CharlieC
Dis is echt niet normaal....! Vertel het tegen je ouders en dan aangifte doen natuurlijk! Niet bang zijn, die man moet gewoon met z'n vieze poten van je afblijven! 
Moet je geld betalen bij de ingang van de wc bij Walibi :0
Bel het 'pret'park. Leg het incident uit. Die zullen deze man zijn identiteit achterhalen, hem ontslaan en hem aangeven bij de politie. Dit allemaal met medewerking van jou. Wil je dit niet, hoef je alleen maar een verklaring af te leggen en de politie doet de rest.
Hallo,

Ik weet niet of dit echt was of nep. maar het is straffbaar om iemand naar de gevangenis te sturen zonder dat diegene echt iets heeft gedaan,
Denk dus goed na wat je doet.. want een actie heeft een gevolg! 
Feitelijk kun jij als burger niemand naar de gevangenis sturen, dat kan alleen een rechter. Het doen van valse aangifte (liegen dat iemand iets heeft gedaan tegenover de politie) is inderdaad wel strafbaar.
Nee, dat is niet waar. Artikel 188 SR zegt namelijk: "Hij die aangifte of klacht doet dat een strafbaar feit gepleegd is, wetende dat het niet gepleegd is, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie."

Je kan er dus maximaal 1 jaar gevangenisstraf voor krijgen.
Badge +17
Diep triest van die man!! Aangifte doen en naar de dokter! Dit is echt ernstig als een man zo iets doet bij je, niet bang zijn om aangifte te doen en die man moet gewoon van je afblijven!
@ RockWell -- *zucht* We zijn hier toch niet om mensen te beschuldigen, of wel? Daarnaast is jouw argument ook best wel krom. 

Of dit nou waar is of niet @ topic starter, ik zou toch naar de dokter gaan. Ik neem aan dat je hier geen last van wil blijven hebben.
Er wordt wel gezegd dat je het aan je ouders moet vertellen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat jij het liever niet doet. Je kan het best voor ze verzwijgen, zo lang je het dan ook maar voor iedereen verzwijgt. Want ik snap dat zij het niet leuk zouden vinden als zij er via anderen achter komen.
Wel raar dat niemand dit zag of hoorde en liep je nadat dit gebeurde weer gewoon vrolijk verder?

Reageer