Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

verkracht in het bos...... : (

• 29 april 2013
  • 12 reacties
  • 7187 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal vorig jaar was het kutste jaar ooit. (zie dit topic en topic mijn broer):(
niemand weet dit van mij maar toch wil ik mijn verhaal kwijt. Ik ben verkracht in het bos en dit is mijn verhaal(zeg niet dat het niet waar is want dat is het wel):

Vorig jaar....
Ik ging met een vriendin van mij naar het bos om te picknicken en tijdschriften zoals:Hitkrant, Fahionista, Girlz en Meidenmagazine te lezen en natuurlijk van de zon te genieten. Ik wist een lekker plekje waar het windstil was, we privacy hadden en de zon toch scheen het was een soort open plekje tussen dichtbegroeide bomen. Toen we hadden gegeten en een paar tijdschriften hadden gelezen en een tijdje in de zon hadden gelegen moest mijn vriendin naar huis. Ik zei ik blijf nog even het is hier wel lekker. Na een tijdje was ik een beetje ingedommeld/in slaap gevallen. toen ik ineens wakker werd geschud ik deed mijn ogen open en ik zag 3 mannen en eentje had een pistool vast. op mij gericht. 1 man zei als je beweegt of schreeuwt of iets doet wat wij niet zeggen dan schiet ik je neer. dus ik bleef doodstil liggen. een andere man zei trek je kleren uit ik deed het... eerst mijn shirt en toen mijn broek daaronder had ik mijn bikini aan ook die moest uit. ik moest weer gaan liggen. 2 mannen kwamen naar mij toe. 1 man ging aan mijn tepels zuigen en de andere deed zijn lul in mijn mond. hij was heel dik en lang maar ik deed het toch... de man die aan mijn tepels zuigde liet zijn hand langzaam naar beneden gaan richting mijn kut. hij begon over mijn klitje te wrijven. die andere man deed zijn lul uit mijn mond en liep naar de man met het pistool. hij pakte het pistool en ze wisselde die man deed nu zijn lul in mijn mond. die andere man stopte met mijn borsten en begon me te beffen terwijl hij me vingerde. ik kon er niets aan doen maar ik kwam klaar al wou ik het niet. zozozo zei die man dat vind je dus lekker. hij pakte een dildo uit zijn zak en deed hem in mijn kut. hij begon later ook nog te trillen ik kwam weer klaar. na een tijdje liep de man met de dildo naar de man met het pistool en ze wisselde weer hij nam de dildo mee en liet hem heel hard trillen en ging heel hard erin en eruit het deed zeer dus ik kwam niet klaar toen legde hij het puntje van de dildo op mijn clitoris liet hemn iets zachter trillen na een tijdje weer iets harder toen kwam ik wel klaar maar dan kwam er een harde straal plas uit mij kut de man ging door en door en door tot ik stopte met plassen. toen legde hij de dildo weg en deed een condoom om hij stopte zijn lul in mijn kut en begon me heel hard te neuken. na een tijdje vol pijn wisselde de man die zijn lul in mijn mond had met de man met het pistool. ook hij deed een condoom om. een man deed zijn lul in mijn kont en ik moest op hem gaan zitten als een baby op iemands schoot zeg maar met mij benen wijd. die andere man die vinderde me een tijdje. de man op wie ik zat ging liggen en hij trok me mee toen kwam die andere man op mij liggen en stopte zijn lul in mijn kut ik werd zoals dat heet dubbel gepenetreeerd. het deed erg zeer maar ik mocht niet schreeuwen. na een tijdje stopte de man die zijn lul in mijn kont had en latter ook nog de man die zijn lul in mijn kut had toen renden ze weg het bos in ik bleef huilend achter. langzaam kleede ik me aan en pakte mijn spullen in. ik ging  naar huis.

ik hoop dat jullie tips hebben ik zit er erg mee:(

xx marjolein

12 reacties

Waar was je vriendin? En wrm heeft zij jou niet geholpen?

Xx
Karen
ze was al naar huis staat in mijn verhaal hoor
ik heb een zwangerschaptest uit de winkel gestolen en ik was gelukkig niet zwanger pfieuw
Oh gosh meid wat een verhaal!!!
Nou ja, je ouders moeten het weten maar dat zegt iedereen dus daar begin ik niet over want ik weet hoe moeilijk dat is en ik zou het ook niet durfen
Ik zou naar de dokter gaan en je verhaal vertellen (hij heeft zwijgplicht en mag dus niks zegge) misschien kun je met hem tot een oplossing komen, misschien kan hij je doorsturen naar een psychiater (heeft ook zwijgplicht) en kun je daar oefeningen doen om er niet meer veel aan te denken en om je trauma (ik denk dat je dat hebt iniedegeval) een beetje over te laten gaan, het klinkt wat stom maargoed.
geweldig van je dat je het ons durfde te vertellen RESPECT!!!!!!

Ik ben er voor je meid BE STRONG!!!
Xxx lot.
omg wat erg dat dit je is overkomen!!
lotte heeft gelijk je moet er met iemand over praten, misschien is het ook slim om tegen je mentor op school te vertellen, hij/zij kan je vast wel helpen. en praat er met die vriendin over, het is moeilijk om er met mensen over te praten maar dat is echt goed om te doen.

het komt wel goed
xxx michelle
Inderdaad, zoek anders anoniem een penvriend(in). Zodat je alteid je hart kan luchten als je er echt ff mee zit.
wil ik wel doen hoor, heb vaak tijd en ben er voor je!!! Suc6 meid:o
Vertel het tegen je ouders! 
wat lotteb en klein meisje zeggen kun je het beste doen het zal moeten gebeuren hoe moeilijk het ook is en onthoud dat niet alle jongen/mannen zo zijn 😉 BEVJ!<3 en sterkte 
praat er met je ouders over ga naar de dokter je kan ook een ziekte oplopen (ik weet ff niet meer welke) weet je vriendin het al ?? 
ga er gewoon veel over praten en op een dag ben je het gewoon vergeten oja en wat lamstraal schreef is ook waar 
maar doe er gewoon wat aan en heel veel suc6 ermee:oxxxxxx juba
oja ga naar de politie en doe aangiften en mischien gaan ze die mannen wel opsporen !!!
wat erg voor je!!!! weet je nog hoe ze er uit zien dan kun je ze misschien aangeven?\
succes
Wat verschrikkelijk voor je!!! Ik ben zelf betast omdat ik lesbisch ben en weet dus een beetje wat je mee maakt, ik zou het advies geven wat de anderen op dit topic ook gegeven hebben! Heel veel sterkte!!

xx Gleek

Reageer