Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

verkracht en zwanger

• Praat goed mee
  • 125 reacties
Hoi
Ik ben demy 14 jaar
Ik ben paar maanden geleden verkracht
En met grote schrik ben ik zwanger
Ik weet niet wat ik moet doen
Ben al paar maanden zwanger
En heb tegen niemand gezecht
Zelfs niet dat ik verkracht ben en datik zwanger ben
Help aub!!!

Dit topic is gesloten

211 reacties

zeg het tegen iemand

en hoelang al?
Durf het tegen nieMand te zegen ben overal bang voor
En ben 3 maanden zwanger
wie is de vader?
Een stome man die me verkracht heefd
Wat sneu voor je! 😮 dat wou je natuurlijk ook helemaal niet!
Triest dat je zo ontmaagd bent en zo zwanger bent geworden, of was je al ontmaagd? 😶
Nee voor. Eerst ontmaagd door die rot man
En wil helemaal geen kind
MaAr helaas. 😢
als je wilt kun je nog steeds abortus doen kan dat nog maar je kan het echt beter aan iemand vertellen een goedde vriendin miss?
Geen vrienden
Geen familie
Alleen een pleeggezin dat ik haad
Nee voor. Eerst ontmaagd door die rot man
En wil helemaal geen kind
MaAr helaas. ;(

Kan je het kind niet meer weghalen dan? En anders kan iedereen je hier steunen hoor 😛 of ik alleen xd
Geen vrienden
Geen familie
Alleen een pleeggezin dat ik haad

Jeeetje meis toch ik schrik er wel een beetje van! Is het een idee om op school het tegen een vertrouwingspersoon te vertellen? Want dit moet je echt niet voor jezelf houden hoor.. beloof je dat je het gaat proberen? Anders schrijf je het op in een brief? http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/smile.png
Chantalieee heeft gelijk en je kunt het kind wegghalen tot 12weken(3maanden) en anders kun je het in een pleeggezin stoppen ofz?
Toe stEming van ouders nodig En heb ff uit gerekent ik draag al 14 wEken bijna
Chantalieee heeft gelijk en je kunt het kind wegghalen tot 12weken(3maanden) en anders kun je het in een pleeggezin stoppen ofz?

Denk dat het eerst belangrijk is dat ze het verteld aan iemand, want wij kunnen niks helaas.. Anders was ik met je naar de vertrouwingspersoon gegaan. Dat van in een pleeggezin, dat is nu nog niet aan de orde (maak je niet druk alsjeblieft!).
Toe stEming van ouders nodig En heb ff uit gerekent ik draag al 14 wEken bijna

Demy je kunt dit niet voor jezelf houden meisje.. Dat wil je wel maar dat gaat op een gegeven moment niet meer.
Maar is zo moeilijk
Je hebt geen vriende,famillie. Alleen een pleeggezin die ik niet vertrouw
Het beste is toch dat je het aan iemand vertelt ,wrm vertrouw je je pleeggezin niet?
Maar is zo moeilijk
Je hebt geen vriende,famillie. Alleen een pleeggezin die ik niet vertrouw

Ga jij nog naar school?
Ik vind het extreem moeilijk om mensen te vertrouwen

En er is we een oplossing
Ben ik wel gElijk van Alles is. Suicide
Als je zelfmoord pleegt ben je zielig, er groeit een wonder in je!
zelfmoord is echt geen optie! en als je het niet aan iemand vertelt dan komen ze er zelf achter
Ik vind het extreem moeilijk om mensen te vertrouwen

En er is we een oplossing
Ben ik wel gElijk van Alles is. Suicide

Soms moet je ook even je verstand op nul zetten, is heel makkelijk gezegt hoor van mij.. dat weet ik! Maar het begin zal heel moeilijk zijn, dat begrijp ik (voor wie niet?). Maar daarna komt die gene met een oplossing, waarschijnlijk ga jij je dan weer helemaal fijn voelen. Dat wil ik je voor 99% beloven. Wat maakt je zo moeilijk dat je het ga vertellen tegen een vertrouwingspersoon?
Als je zelfmoord pleegt ben je zielig, er groeit een wonder in je!

Normale reacties graag.. http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/confused.png
als je zelmoord pleegt ben je Niet zielig dan heb je een erge down in je leven en zelfmoord als enige oplossing ziet ookal zijn er veel andere betere oplossingen
Lieve Demy, is het misschien een idee om nu op je telefoon een rustig/mooi nummer wat jij mooi vind op te zetten. En dan heerlijk proberen te gaan slapen? Misschien geeft dat je een beetje rust.. Vind het al heel goed van je dat je hier je verhaal doet, heb je toch harstikke goed gedaan? http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/smile.png

In iedergeval, ik wens jullie een fijne nacht toe en weltrusten!
Slapen lukt niet echt goed
Zit over vAnalles te denken

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen