Vraag

Verkracht en nu nieuwe vriend. Help me!

  • 31 January 2018
  • 2 reacties
  • 1391 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi. Ik ben een jaar geleden toen ik 16 was verkracht door mijn toenmalige vriend die toen 19 was. Ik heb het nooit iemand verteld omdat ik me er zo voor schaam. Ik was heel gek op deze jongen maar ik wilde nog geen seks en hij wel. Toen we een keer terug kwamen van een verjaardag zette hij de auto aan de kant en omdat hij dat wel vaker deed en we dan gewoon even gingen lopen of kletsen had ik niks door. Maar we zaten op een weggetje tussen de weilanden met mais en toen ik dat zag kreeg ik wel de kriebels want het was zo stil. En hij was de hele avond al wel opdringerig. Maar ik durfde er niet egt een punt van te maken want ik dacht dat ik me aanstelde. Maar toen we een stukje liepen begon hij me te kussen en eerst gewoon maar hij begon zich met zn onderlijf tegen me aan te duwen en pakte me hard bij mn billen en begon heel ruw te tongzoenen ik probeerde hem een beetje rustig aan te laten doen en weg te duwen toen hij in mn borsten begon te knijpen. Maar hij greep me allen maaf steviger vast. Ik voelde gwn dat het niet goed was. Dus ik zei dat hij moest stoppen dat ik het niet wilde maar hij zei dat ik me niet moest aanstellen en duwde me tussen het mais. Ik heb nig een paar keer duidelijk gemaakt dat ik het niet wilde maar hij deed zn hand voor mn mond en hield me stevig vast toen gooide die me op de grond en lag met zn arm over mn keel en bovenarmen. Ik kon helemaal niks en hoj begon mn pamtys kapot te trekken en mn slip ook. En ik schopte maar t hielp niet maar ik schopte hem een keer tegen zn scheen en toen kon ik me een beetje loswurmen maar toen schopte hij me tegen mn buik waardoor ik op mn buik terechtkeam met mn gezicht naar de grond en ik kon geen geluid meer make . Toen duwde hij me met zn ene arm tegen de grond en duwde zn ding in mn anus en het deed zo veel pijn ik kon niks meer doen. Ik heb alleen maar gelegen iks wilde wel maar mn lijf wilde niet. Ik moest alleen maa

r huilen. Toen gooide hij me andersom en duwde zn vingers in mn vagina en duwde een paar keer hard. T deed superveel pijn toen duwde hij zn ding in mn vagina en sloeg op mn borsten. Hij
stoote steeds heel hard Hij zei steeds dat ik t er zelf naar had gemaakt en tufte een paar keer in mn gezicht. Ik kon zwat niet ademen doordat ie met zn andere hand op mn keel duwde. Toen ging die uit me gaf me een schop tegen mn vagina en sleurde me overeind. Toen zei die dat ik mn zooi moest pakken en moezt meekomen naar huis
Ik heb het gewoon gedaan. Kheb geen idee meer hoe ik tuis ben gekomen maar ik ben naar bed gegaan en heb mn hele bed ondegekotst en ben toen in slaapgevallen. Mn ouders hebben geen idee wat er toen gebeurd is. Ze dachten dat ik had gefeest en teve gedronken had. Ze ware de volgende ochte d boos omdat ik zo laat tuis was. Ik heb bet ze nooit duren verteellen wa t ik schaam me zo. Nu heb ik weer een vriend. Hij is superlief en zorgzaam. Ik heb het hem nooit veeteld alleen dat ik problemen had met mn ex e daarom gen seks wil. Hij heeft denk ik een vermoeden maar vraagt er niet naar tot ik zelf wil praten. Maar ik vind het zo erg voor hem dat ik niet aangeraakt wil worden door hem. We zijn serieus maar meer dan een knuffel of kus durf ik niet te geven. Ik zie dat het hem pijn doet en hij wil ook dat ik hulp zoek maar ik ben daar echt nog niet aan toe. Ik wil er nooit meer aan herrinnert worden. Ik word nog steeds vaak met nachtmerries wakker. Mn ouders denken sat het mn leeftijd is en dat doet me pijn want ze kunnen me niet heloen terwijl ik dat ejgenlijk wel wil. Maar ik durf ze het absoluut niet te vertellen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik wol zo graag met iema d praten en hulp maar als het er oo aan komt durf ik absoluut niet meer. Iemand die een tip heeft wat ik wel doen kan?

2 reacties

Haii,
Dat klinkt als een vrij heftig verhaal! Wat ik zou doen: ik zou het aan een goede vriendin/vriend vertellen. En dan een vriendin waarvan je zeker weet dat die ook luistert en het zou begrijpen.
Of: Ik vind het nooit chill om mn ouders iets te vertellen, dus ik schrijf altijd een brief. Misschien zou jij dat ook kunnen doen? Natuurlijk moet je er uiteindelijk wel over praten, maar dan begrijpen ze waar het over gaat en hoef je dat niet meer uit te leggen.
Ik vind sowieso dat je hem moet aangeven bij de politie. Ik weet niet precies hoe dat werkt en of je daar bewijs voor nodig moet hebben ofzo, maar (dit klinkt wss heel raar) misschien voel je je wel beter als je weet dat hij andere meiden niets meer kan doen.
Dan mijn laatste tip: ik weet niet of je een ex van hem kent? Maar als dat zo is, zou je misschien haar kunnen berichten en vragen of hij het ook bij haar heeft gedaan. Als dat zo zou zijn, dan ben je met z'n 2en.
XX
Haii,
Dat klinkt als een vrij heftig verhaal! Wat ik zou doen: ik zou het aan een goede vriendin/vriend vertellen. En dan een vriendin waarvan je zeker weet dat die ook luistert en het zou begrijpen.
Of: Ik vind het nooit chill om mn ouders iets te vertellen, dus ik schrijf altijd een brief. Misschien zou jij dat ook kunnen doen? Natuurlijk moet je er uiteindelijk wel over praten, maar dan begrijpen ze waar het over gaat en hoef je dat niet meer uit te leggen.
Ik vind sowieso dat je hem moet aangeven bij de politie. Ik weet niet precies hoe dat werkt en of je daar bewijs voor nodig moet hebben ofzo, maar (dit klinkt wss heel raar) misschien voel je je wel beter als je weet dat hij andere meiden niets meer kan doen.
Dan mijn laatste tip: ik weet niet of je een ex van hem kent? Maar als dat zo is, zou je misschien haar kunnen berichten en vragen of hij het ook bij haar heeft gedaan. Als dat zo zou zijn, dan ben je met z'n 2en.
XX

En ik zou het je vriend natuurlijk ook vertellen. Waarschijnlijk begrijpt hij wel dat je iets langer wilt wachten tot het helemaal goed voelt. Ik denk dat zo ook je nachtmerries weggaan

Reageer