verkracht en misbruikt door oudere man

  • 6 January 2022
  • 17 reacties
  • 4008 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi, Ik ben Jazz en ik ben nu 15 jaar oud. In de zomer van 2019 (toen was ik 12) was ik op vakantie in Frankrijk met mijn moeder en broer. Ik had een vakantievriendin gemaakt, ze heette Robin.

Op een avond was ik bij haar huisje, aan de andere kant van de camping. Rond 8/9 uur besloot ik naar huis te lopen. Ik kwam langs een best wel rustig stukje op de camping, toen riep er ineens een man (blond haar, ik denk rond 25 jaar oud,toevallig ook Nederlands ) naar me : ‘wil jij even hier komen’. Toen ging ik nog sneller doorlopen en zei ik nee bedankt. Maar opeens stond die man achter me en sleurde hij mij zijn caravan in, waar verder niemand was.

Hij begon eerst met aan mijn kont zitten en later ook aan mijn borsten. Ik had een brok in mijn keel en kon niks zeggen, ik was helemaal versteend, wel was ik heel hard aan het huilen. Uiteindelijk ging hij met zijn hand in mijn broek en daarna ook bij mijn vagina  voelen / vingeren. Toen zei ik wel dat ik het niet wilde maar  dat boeide hem uiteraard niets, dus ging door. Na een tijdje haalde hij eindelijk zijn hand eruit en deed hij mijn hand in zijn broek. Dat duurde gelukkig niet heel lang . Daarna begon hij echter wel met mij zoenen op mijn mond en nek. Daarna deed hij mijn shirt en topje uit en ook zijn shirt. Hij ging verder op mijn buik totdat hij bij m’n onderbroek aan kwam. Toen deed hij zijn broek + onderbroek uit en daarna ook de mijne. Ik lag echt heel hard te huilen. Toen heeft hij mij verkracht. Ik lag de hele tijd klem, kon geen kant op.
 

Toen het eindelijk klaar was, kwam er heel veel bloed uit mijn vagina (ook nog de dagen erna) en weken erna deed het nog steeds pijn als ik bv ging zitten of naar de wc ging. Toen het klaar was liet hij mij gaan, en ben ik trillend, bloedend, terug naar mijn huisje gelopen.

 

Ik had toen niks daarover tegen mijn moeder  gezegd omdat ik bang was dat ze me niet zou geloven. Ik ging gelijk douchen, omdat ik me zo vies voelde. Tot de dag van vandaag heb ik het nog steeds tegen niemand verteld. Omdat ik bang ben dat mensen me niet geloven, ik me schaam, ik me heel erg vies voel, ik mensen niet tot last wil zijn .

 

Ik heb er nu steeds meer last ervan in de vorm van nachtmerries, paniekaanvallen als mensen me aanraken of als er dingen gebeuren die in die situatie ook waren gebeurd. En ik haat het hierdoor als mensen aan me zitten, dan voel ik me vies en onveilig. Ook heb ik hierdoor veel problemen met mensen vertrouwen.

 

Ik heb een hele lieve leerlingbegeleider met wie ik ook mijn andere trauma’s en gevoelens bijna wekelijks bespreek. Ik had tegen hem al een tijdje geleden al gezegd dat ik het niet fijn vind als mensen aan me zitten. Hij vroeg of ik wist hoezo dat kwam, en ik zei ja, alleen dat ik dat niet wilde vertellen. Laatst hadden we weer een gesprek en had ik verteld dat ik bijna dagelijks hele heftige nachtmerries heb over een gebeurtenis die vroeger is gebeurd. Maar ik had bewust gekozen om (nog) niet dat verhaal te vertellen. Toen vroeg hij of het met dat niet-aanraak-gebeuren te maken had en ik had ja gezegd. Denken jullie dat hij hierdoor misschien al doorheeft dat het iets met misbruik of aanranding te maken heeft? (Ik denk misschien wel).


Ik denk dat ik het wel aan mijn begeleider wil vertellen, want hij is heel lief en begrijpt me. Ik ben alleen bang dat hij me misschien dwingt om het me ouders te vertellen ofz. Maar ik ben daar echt nog niet klaar voor want ik heb een hele slechte band met hun. Ik wil denk ik dan in het volgende gesprek met m’n begeleider zeggen dat ik wil vertellen dat ik seksueel misbruikt ben, maar ik weet nog niet of ik echt al dit hele verhaal wil delen. 

Wat vinden jullie van dit verhaal?

Hebben jullie nog adviezen voor mij?


17 reacties

Hey Jazzie,

Wat naar dat dit is gebeurd!

Ik zou als ik jou was alles tegen hem zeggen. Als je erbij zegt dat je het liever (nog) niet tegen je ouders wil zeggen, denk ik dat hij het zal accepteren.

Hopelijk helpt dit je een beetje verder.

 

Veel liefs en sterkte,

Ikke13

 

Reputatie 2
Badge

Hii Ikke13,

 

Dankjewel voor je reactie. 
Ik ga het hem wel vertellen, maar ik weet nog niet of het mij lukt om alles in detail te vertellen, ik ga iniedergeval zeggen dat ik in 2019 seksueel ben misbruikt  door een oudere man en dat het verder ging dan dat hij alleen aan mij ging zitten, en dat ik ook gedwongen was om allemaal  andere seksuele handelingen met/bij hem uit te voeren.

Zoals ik net al uitlegde in de 7e alinea , denk jij dat hij al een beetje door zou kunnen hebben waarover het gaat?

 

Groetjes,

Jazz

Hey Jazzie,

Ik kan geen gedachten lezen, dus weet het niet zeker😅, maar ik denk dat er best wel een kansje is ja. 

Goed dat je het gaat vertellen trouwens!

Hoe je het hier hebt uitgelegd is best duidelijk enzo dus misschien kan je het net zo zeggen als hier?

Of dit in een ander bestand zetten en doorsturen of laten lezen?

Groetjes,

Ikke13

Reputatie 2
Badge

Hii Ikke13,

 

Ik krijg eerlijk gezegd al buikpijn als ik eraan denk om het hem (zo gedetailleerd) te vertellen, maar ergens denk ik dat het ook wel weer goed is maar ik weet het niet. Het opschrijven en dan hem laten lezen is idd ook een goede optie..

Ik wilde dus zoals ik eerder zei het verhaal gewoon in grote lijnen vertellen aan hem, dus niet echt in detail, gewoon zodat hij me een beetje beter begrijpt. Ik zit nu erg te twijfelen hoe ik het ga zeggen, maar zou je mij kunnen vertellen hoezo je denkt dat het handig is om het helemaal in detail te vertellen? Dan kan ik misschien een betere overweging ofz maken.

 

alvast bedankt! :)

jazz

 

 

Het Jazzie,

Ik denk dat als je het in detail (wel duidelijk) vertelt dat hij het sneller begrijpt en beter mee kan kijken.

Groetjes,

Ikke13

Je kan eventueel ook aan hem vragen of hij de details wil horen of dat dat niet nodig is

AU, Ik zou precies hetzelfde reageren  als andere forummers, Maarja, 

Heb je al een gratis SOA test gedaan bij de GGD?

Reputatie 2
Badge

Hi wereld


Nee niet gedaan. Ik heb het namelijk aan niemand verteld.  Maar geen zorgen, een maand geleden heb ik met een online jeugdarts gechat van jouwggd.nl, en het is 2 en half jaar geleden, dus er is volgens de arts geen kans dat ik dat nu kan hebben.

 

Groetjes,

jazz

Reputatie 2
Badge

Hi Ikke13,

 

dankjewel, ja, daar zat ik ook aan te denken, maar ik weet ongeveer 99% zeker dat hij gaat zeggen als ik dat vraag: ‘vertel zoveel als je zelf prettig vind en zelf fijn bij voelt’. En ik vind het dus sowieso niet heel fijn en doodseng om erover te praten, maar ja het is denk ik wel nodig. En ik weet dus ook niet echt antwoord op die vraag denk ik..

groetjes,

jazz

Het Jazz,

Dan zal ik toch goed nadenken wat je zelf prettig vind.

Je kan ook een paar details vertellen maar niet alles.

Succes!

Ikke13

Hoii Jazzie!

 

Wat verschrikkelijk dat dit jou is overkomen en wat naar dat je nu nog steeds zo'n last hebt van deze gebeurtenis!

Ik vind het super knap van je dat je je verhaal wilt vertellen met je leerlingbegeleider. Je geeft aan dat je een erg goede klik met hem hebt. Hij is lief en hij begrijpt je en je denkt dat je je verhaal tijdens het volgende gesprek aan hem wilt gaan vertellen. Je weet alleen niet zo goed hoeveel details je wilt/durft te vertellen. Ook wil je dit nu nog niet aan je ouders vertellen.

 

Het is niet erg dat je liever niet in wilt gaan op alle details van je verhaal. Als je dat liever niet wilt moet je dat ook niet doen. Je kan het verhaal ook in grove lijnen aan hem uitleggen want dat is al een super grote stap die je voor jezelf zet!! 

Je leerlingbegeleider zal echt begrijpen dat je niet alles in details durft te vertellen en ik denk dat hij het echt super knap van je zal vinden als je een stukje van je verhaal met hem deelt! Je kan hem dan ook uitleggen dat je dit niet aan je ouders wilt vertellen en ik verwacht dat hij dat gewoon zal respecteren. Wat je ook kan doen is hem een mailtje sturen of een briefje bij hem neerleggen waarin je je verhaal uitlegt.

 

Het kan inderdaad ook best zo zijn dat je leerlingbegeleider al een soort van door heeft dat er iets is gebeurd, maar dat kan ik je helaas niet met zekerheid vertellen.

Je moet in ieder geval doen waar jij je goed en prettig bij voelt. Details hoef je echt niet te vertellen als je dat niet fijn vind. Alles wat je doet en verteld is goed:slight_smile:

 

Heel veel succes! Ik geloof in je!

En als je meer vragen hebt of meer wilt delen horen we het graag op het forum :)

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Jazzie ,

wat heftig en vervelend voor je dat dit is gebeurt!

als je trouwens nog weet op welke camping dat was dan zou je misschien de site van de camping kunnen opzoeken . Waarschijnlijk kun je dan een telefoonnummer vinden. Daarmee kun je dan het bedrijf bellen. Waarschijnlijk spreken ze Frans en Engels en als jij ook Engels kan kun je vragen of ze Engels spreken. Dan kun je (als je misschien het nummer van die man zijn huisje nog weet ) vragen of ze de camera beelden uit 2019 hebben . Verder hoef je waarschijnlijk niet te vertellen waarom. Daarna vraag je of  er een van de beelden ( van de datum dat het gebeurt is) is waarop een blonde man die rond de  25  te zien is. Als dat zo is kun je vragen of je een van de beelden mag( waarop zijn gezicht duidelijk te zien is) gebruiken voor een onderzoek van de politie. Ook kun je vragen om de gegevens van de man ( als ze die kunnen vinden) ook voor politie onderzoek. En tenslotte nog over de begeleider. Daarover moet je vooral zelf beslissen. Maar als ik jou was zou ik eerst kijken of je hem ook vertrouwd of in ieder geval genoeg vertrouwd om hem dit te vertellen . Als dat zo is , dan kun je het aan hem vertellen.

 

succses!

-❤️❤️❤️

Hoi ts wat afschuwelijk dat dit gebeurd is.  Ik vind het zo jammer dat er uit jouw berichten en sorry van schaamte klinkt.  Maar jij hoeft je niet te schamen want je hebt helemaal niks fout gedaan.  Het lijkt me vreselijk als je je vies voelt terwijl jou niks te verwijten valt.  Ik denk dat het goed is dat je het wil vertellen. De eerste stap om het een plekje te geven.  Sterkte

Topic is een halfjaar oud guys. De TO is niet eens meer actief op het forum.

Reputatie 1
Badge

Hey Jazzie

 

Allereerst vind ik het knap dat je het hier wil vertellen. Het is een erg duidelijk en een verhaal wat niet goed is. 
Wat ik zou hebben gedaan is naar de camping baas gaan. (Als je de taal sprak van de taal die die sprak) Ik begrijp ook dat dit moeilijk was omdat je nog helemaal bang was van wat er net was gebeurd. Ik had ooit op de basisschool in groep 8 ook iemand die ook allemaal seksuele dingen zei. Dat was ook al een halfjaar zo dat die ook iemand had verkracht. 
Maar ik zou je graag willen steunen als zoiets nog eens gebeurd. Of als je je er nooit meer lekker bij voelt. Want ik begrijp je. 

Reputatie 6
Badge +3

Jazzie, ik vind 't heel erg wat hier gebeurd is ik snap niet waarom iemand dit ooit zou doen ik vond dat als ze hem ooit vinden dat ie gw de cel in moet ts echt onvoorstelbaar als ik het mee zou maken(ik ben nu 12,jongen) dan zou ik degene die me meeneemt gw slaan,schoppen ofz t maakt ni uit of t een meisje of jongen is maar ik snap wel dat je dat toen niet kon omdat je zo schrok. Ik zou ermee naar de politie gaan want jouw lichaam is van jou en niet van iemand anders

 

Xxx jip <3

Reputatie 7
Badge +9

Is het trouwens nog goed afgelopen?

Ik hoop het, veel succes!

Reageer