Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Verkracht door mijn broer hij was 6 & ik 5.

• 20 juli 2012
  • 9 reacties
  • 12975 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,

Ik ben verkracht door mijn broer toen ik 5 jaar oud was. Hij was 6.  Dit gebeurde er:

Hij vroeg een keer of ik met hem mee ging om boven op onze kamer (we sliepen toen nog op dezelfde kamer).
Mijn broer was mijn grote voorbeeld dus ik zei ja. We gingen dus naar boven. Opeens gebeurde er iets raars. Hij legde me op bed neer en begon me opeens te zoenen. Het voelde zo verkeerd, maarja wat moet je dan doen op zo'n moment als 5 jarige? Ik wist niet goed waar hij mee bezig was op dat moment. Dat was de eerste keer dat ik in contact kwam met sexuele handelingen. Later verhuisde hij naar de zolder omdat mijn kleine broertje geboren werd. Maar daar ging het gewoon door. Het gebeurde zeker 1 keer per week, maar k weet t niet precies meer want t is al 10 jaar geleden. Meestal was het zo dat als we moesten gaan slapen en we ingestopt waren hij me kwam ophalen vanaf de zolder en dat ik dan mee moest naar de zolder. Daar moest k meestal naakt in bed gaan liggen. Dan ging hij op me liggen en.. Nouja ja kunt zelf wel verzinnen wat r gebeurde he? Soms moest ik ook dingen bij hem doen. Maar het vreselijkste van die tijd is... Dat mijn lichaam opgewonden raakte.. Ik ging mezelf enorm verwaarlozen (kamde nooit mijn haar, deed nooit iets aan mijn uiterlijk ect.). Mijn broer deed daarbuiten net alsof er niks aan de hand was. Toen kwam op mijn 8e de dag... we gingen bijna eten en we gingen nog even boven ''spelen''. Mijn moeder had ons geroepen, maar we hoorden het niet omdat we helemaal op zolder waren. Ze kwam dus naar boven... Ze had ons gezien. We hadden gelukkig onze kleren nog aan. Daarna probeerde hij het dezelfde avond nog een keer, maar ik duwde hem weg. Ik wist nu zeker dat het niet klopte. Daarna is het gestopt.

Ik ben nu 15 en zit bij een psychologe. Het gaat allemaal weer veel beter met me, maar... nu is het probleem weer : jongens. Door wat r in het verleden is gebeurd ga ik nu heel "losjes'' om met jongens en omdat ik op oudere jongens nouja... eigenlijk mannen val kan ik ze niet mee naar huis nemen. Ben al een paar keer stiekem weg geweest, maar dat liep uit op een ramp. Daarna zeiden ze: ik vind het best als je van tevoren die jongen mee naar huis neemt en aan ons voorstelt zodat wij hem kennen. Maar dat wil ik niet omdat mijn familie super raar is en mijn huis lelijk. En al zou ik ze voorstellen ik weet dan alsnog dat ze het niet goed zouden keuren omdat het niet mag van '' de wet''. Super frustrating :(

Wat moet ik doen?

xx Meid met probleem.

9 reacties

Je zegt dat je op oudere jongens/mannen valt? Wat is ouder?
Maar god, het is het beste dat je hem gewoon een keer meeneemt naar huis. Dan krijg je meer vertrouwen van je ouders, en het is voor je vriend ook wel prettig dat hij zijn schoonouders kent.
Als hij van je houd, neemt hij wat erbij hoort voor lief;)
mmm, dit is wel een raar verhaal...
wel sneu voor je!
misschien kan je als je keertje uitval hebt en je ouders werken je vriendje mee naar huis nemen en dan zoenen , vingen enz.
hopenlijk heb je hier wat aan !
x Mij
Je kan het uit maken..
jij bent zoals je bent en daar heeft hij niks mee te bemoeien!
x Mij
Ik weet het je hebt nu een trauma je vind het nu moeilijk om met jongens om te gaan. Je moet een beetje rustig omgaan en als je ze echt vertrouwd dan kun je normaal met hun omgaaan/
Je snapt het niet. Hij wil mijn ouders wel ontmoeten en mijn ouders hem ook, maar ik ben bang dat hij net zoals zoveel mensen (incl. ik) mijn familie gestoord vind. En dat mijn ouders als ze hem een keer ontmoeten zeggen dat het niet mag en het verbieden :S.

xx Meid met probleem.
Ja idd. Bij de psychologe word ik nu ook behandeld en ben bijna klaar daarmee :)
Ik hoop dat ik ooit nog normaal met jongens kan omgaan want anders....
Heel erg bedankt 🙂 op het moment is alles ook niet echt makkelijk maarja ik moet roeien met de riemen die ik heb zegmaar...
Maar met oudere mannen enzow bedoel ik rond de 20. Mijn ouders accepteren dit niet omdat het niet volgens "de regeltjes" is omdat ik nog minderjarig ben.
Ben vooral bang dat ze dus als ik hem meeneem het verkeerd afloopt... ik word ook vaak kwaad omdat ze zo overbeschermend zijn. Zo kan ik toch nooit leren om op mijn eigen benen te staan?

Dankjewel en jullie ook veel succes 🙂
Ten eerste ik vind het super goed van je dat je je verhaal durft te vertellen.
Je zal wel een moeilijke tijd achter de rug hebben gehad.
Maar je pakt het goed op..
Zoals SecretLanguage al zei: Als hij echt van je houd, dan maakt het hem niets uit hoe jou ouders zijn..
Dat is hetzelfde met je ouders, als ze echt om je geven accepteren ze jou vriendje vast wel..
Ik weet niet hoeveel ouder die jongen is.
maar ik hoop dat je gelukkig met hem kan zijn,
en er geen problemen komen!

Veel succes, en je bent super stoer 😃

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen