Skip to main content

verkracht door broers

• 30 september 2024
  • 53 reacties
  • 2723 Bekeken

Toon eerste bericht

IAmYourGirl
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 28 januari 2025

Hallo,

Ik heb je hele verhaal gelezen en ik heb bijna tranen in mijn ogen ervan. Ik wou dat ik nu naar je huis toe kon komen om je te redden van die rotbroers van je. Ik had nog een klein vraagje alleen. Van wie ben je zwanger??? En hoe oud ben je??? Sorry als dit heel persoonlijk is, maar als ik dit weet dan kan ik je wel helpen. Weet je, de vader van mijn vriendin (ik ben een meid) is politie agent. Ik kan hem vragen voor hulp. Als je nog iets wil weten of iets kwijt wilt, weet dat ik er altijd voor je ben. Ook al is het digitaal. Hoe is het nu? En is die ravage al voorbij? Hoe gaat het met de zwangerschap? Veel sterkte nog! 
❤️😘

K.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 2 februari 2025

Hoi oké ​@Broodjebakpaojonge 

dit is niet mijn stijl van een bericht typen, maar ik moet echt weten hoe gaat het nu? Ik heb de berichten doorgelezen vanaf het begin en een ding viel me op Je schreef van dat durf ik niet mijn ouders steunen ze. Als in ze geloven jouw niet? Of dat ze het actief weten en het gewoon laten gebeuren. Tweede vraag hebben ze het lef om het gewoon bij jullie thuis te doen? In jouw kamer? Sorry als dit een beetje raar klinkt maar ik ben zo boos als ik dit lees! Gebeurt dit nog steeds? Ik zou echt weg rennen heb je een foto van de testen? Zo ja dan is dat het ultieme bewijs! Ren weg van school en ren je dorp uit. Zeg het tegen je conciërge en leg het uit. Als je broers op de zelfde school zitten en ze houden je ook in de gaten kan je ook proberen om iets te doen waardoor je bij hem moet komen. Vertel het hem of ren uit je dorp. In ieder geval sterkte nog. (PS als je ervoor kiest om je baby op te voeden kan je een dna test doen van wie hij is.) 

hoe gaat het nu? Veel succes sanmari

• Net nieuw
  • 9 februari 2025

Hey, ik vind het heel erg wat je meemaakt en dapper dat je het deelt.  Je kunt naar een leraar gaan en zeggen dat er iets heel ergs met je gebeurt, maar dat je niet wilt vertellen wat.  Een leraar zal dat serieus nemen en je proberen te helpen. Wat er met jou wordt gedaan is niet normaal en mensen zullen je helpen als je om hulp vraagt. Dit hoeft niet een leraar te zijn, het kan elke volwassene zijn. Ik begrijp uit je berichten dat je niet de politie wilt bellen, maar weet dat dat ook elk moment kan. Je kunt om hulp vragen zonder gelijk het hele verhaal te doen. Je kunt ook aan een volwassene dit forum laten lezen, zodat je het niet hoeft uit te spreken. Ik hoop dat er snel een uitweg komt! Hoe gaat het nu met je?  Ik leef erg met je mee!
X noa

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen