Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

verkracht door 2 jongens op school

Beste mensen,
ik kan er niet meer tegen ,ik moet het gewoon kwijt en ik kan het egen niemand vertellen. Ik doe het dan toch maar hier.
Het zit namelijk zo; bij mij op school zitten twee jongens die heel populair zijn en ook alle meisjes aan hun voeten hebben liggen.Maar deze jongens zijn homo, niet dat ik daar iets tegen heb maar sinds twee weken na de gym proberen ze me iedere keer naar de wc te duwen om daar me te mishandelen, ik krijg al steeds vaker een hand in mijn broek en ik vind het heel vervelend dat ze dat doen. Vandaag was het ze voor de eerste keer gelukt om me de wc in te sleuren en ze hebben me bruut verkracht
wat moet ik nou doen ze hun gang laten gaan en door iedereen gepest worden?
help me please...

20 reacties

ga aangifte doen bij de politie of ga naar je mentor
ja je moet er echt wat aan doen daar kan je je hele leven mee zitten en zorg voor bewijs dan kan je aangifte doen ofzo
ja idd je moet echt wat doen. Die jongens mogen dan homo zijn (niet dat dat fout is.. ik ben namelijk ook Bi) maar alsnog niemand mag zoiets doen. Echt niemand!!! GA naar een vertrouwingspersoon of je ouders of je mentor!! Maar doe iets en blijf er niet mee zitten want dat is echt niet goed!!
Bruut verkracht? Dus je hebt echt een penis in je gehad?? Dat is echt ziek serieus, gelijk aangifte doen
hoi,

je kan naar de politie. daar kan je melding doen. hoeft niet gelijk aangifte als je dat neit durft.

maar bij een melding weten ze wel dat die jongens fout zijn. en bij meerdere meldingen kunnen ze vragen om alsnog aangifte te doen.

maar zijn ze in ieder geval op de hoogte.

je kan ook dan even je hart luchten bij iemand die je niet kent en wel verstand heeft van dat soort zaken...

ik dnek dat ze je ook kunnen helpen met iemand te vinden om je te helpen dit te verwerken.

sterkte
Ja precies, dit is gewoon traumatiserend. Zoiets vergeet je echt nooit! Ik vind het zo vervelend voor je, maakt niet uit of ze nou homo zijn of niet, als het kon had ik ze echt een mep verkocht.
Heeyy

Wat erg!! Ga sowieso naar je mentor, die moet het weten. Stuur als je het niet durft een mailtje, maar dit is echt heel erg! Je kunt ze absoluut niet hun gang laten gaan. Aangifte doen bij de politie is ook heel goed. Deze jongens zijn strafbaar!!
jeetje wat erg en het zijn homo's niet dat dat erg is maar toch. Waarom zou je zoets doen???
heey
Wat supper erg voor je!
Je kunt de politie (anoniem) inschakelen of die je mobiel met filmstand ik je broekzak en ga met ze praten dan staat het op tape! & dsan naar je mentor of de politie gaan?

Sterkte, xx
Heee,
Eerst wat erg voor je, heb ook een vriendin die dit een x heeft mee gemaakt. (is echt niet tof)
zeker niet gewoon hun gang laten gaan,. Naar mentor,
hoe oud zijn die jongens,
wat een vieze pikkn,
Heel veel suc6 ermee!
weten je ouders het al?
x
vertel het aan je ouders, vrienden, familie, mentor, alle leraren die je hebt, de gymleraar, de politie. zitten jullie niet gescheiden in kleedkamers???? want als meisje (dat ben je ook tog??) kleed je je niet iom bij de jongens en andersom tog??
moest ik ze kennen, ik had ze allang een mep gegeven boeit mij niks!
Lautjerv ben jij een jongen of een meisje, want dat is het enige in het hele verhaal waar ik een vraagteken bij heb... Verder gewoon METEEN naar de politie gaan
Dit is serieus ziek. Ga aanggifte doen.
reactie verwijderd:
niet respectvol
- De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels -
- De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels -
WTF Gelijk aangifte doen, serieus! Daarvoor kunnen ze gewoon in de gevangenis terecht komen!
Hihi, als 2 jongens opeens aan mij begonnen te zitten was ik gewoon keihard lekker door gegaan
ga ALSJEBLIEFT naar je mentor er is niet altijd een HAPPY END alsjeblieft informeer je ouder mentor  en ga aangifte doen ze moeten van je afblijven ik wens je echt heel veel suc6 pas op jezelf 

XxX Silke

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen