Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Vastgebonden/littekens

hoi,
alvast bedankt dat je dit leest
ik kwam vandaag uitschool en ik fietste naar huis.
toen werd ik van mijn fiets getrokken en werd ik vast gevebonden met tyrips(ik werdt vastgebonden aan een boom in het bos)
om mijn polsen deden ze tyrips.
uiteinderlijk kwam er iemand voorbij en die heeft snel een schaar gehaald om mij los te knippen.
ben niet blij.
en heb nu overal littekens vooral op mijn polsen.
maar wat er is gebeurd toen ik vastgebonden was vertel ik niet
bedankt voor het lezen
groetjes,

53 reacties

wow wat jij mee maakt is nou niet bepaald leuk maar wij kunnen je pas helpen als we een beetje weten wat er gebeurt is. dus miss kan je het in grote lijnen vertellen.

xxxx een meisje dat om je geeft...http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/wink.png

p.s= hoe oud ben je eigenlijk?
ik ben 13
en neej dat zeg ik toch liever niet toch bedankt
Wat verschrikkelijk! Ik denk dat het ook wel verschrikkelijk traumatisch moet zijn. Ik weet alleen niet wat ik moet zeggen wat wat is precies je vraag aan ons?
eigelijk heb ik geen vraag ik moest het gewoon ff kwijt
Oke is ook goed. Lucht het al een beetje op?
maar toch bedankt
ik lucht nu redelijk op alleen is eht erg als je handen een paar minuten amper bloed krijgen?

want het zat nogal strak drm heb ik nu ook littekens
als je armen daarna weer bloed kirjgen is er niets aan de hand.
praat alsjeblieft erover met iemand die je kent.
weet je nog hoe de daders eruit zagen?
ik weet denk al wat er is gebeurd echt heel veel sterkte ;S
xx
owke dan is er niks aandehand bedankt iedereen
ik ben 13
en neej dat zeg ik toch liever niet toch bedankt

de meeste zullen nu wel weten wat ze met jou hebben gedaan

teminste ikke wel
ja maar het is gewoon ook moeilijk om te zeggen
Wat is er nou eigenlijk allemaal gebeurd tot nu toe? In details Aub, we kennen je niet dus we hebben ook geen recht om over je te oordelen
hoezo oordelen krijg ik dan een tiket opgeplakt waar bevoorbeeld opstaat domme idioot
Ik probeer je gerust te stellen, daarmee wil ik zeggen dat je je hier nergens voor hoeft te schamen, jij kunt niet controleren wat er met je gebeurd of wel?
sorry ik volg je niet helemaal (ben vandaag beetje duizelig weet wel hoe da komt maar das niks ergs)
wat erg.
echt raar dat somige mense dat doen.
zoo iets was ook met iemand van mijn zus haar school gebeurt.
heb je aangifte gedaan ?
Ik probeer te zeggen: Vertel gewoon precies wat er is gebeurd, als je bang bent dat wij ons je gaan uitlachen ofzo is dat voor niks, want wij lachen jou echt niet uit hoor! Maar we moeten wel het hele verhaal kennen zodat we een duidelijke tip kunnen geven.
maar eigelijk wil ik geen tips ik wil het soms alleen kwijt en kan het eigelijk tegen niemand zeggen want dan gaan ze zeuren dat ik naar de politie moet en zo dat wil ik wel maar durf ik niet zo goed
Oh oke, dus je durft niet naar de politie te gaan maar durft wel om mishandeld te worden? Moet volgensmij het tegenovergestelde zijn vind je ook niet?
als jouw dat zou overkomen zou je dan ook niet denken dat ze je nog een keer zouden pakken.ik sanp het wel hoor.
ja dat vindt ik ook maar mijn zus had last van loverboys en die hadden ze uit huis geplaatst en ik wil dat egt niet ben bang dat als ik het ook vertel ik ook uit huis geplaatst wordt en dat wil ik egt niet ik wil niet naar zo'n opvang nu wij verhuisd zijn mogt mijn zus weer naar huis
en ik vindt het gewoon eng om te vertellen
en ben ook bang dat als ze erachter komen dat ik het tegen de politie vertel dat het nog erger wordt
Oh oke, dus je durft niet naar de politie te gaan maar durft wel om mishandeld te worden? Moet volgensmij het tegenovergestelde zijn vind je ook niet?
als jouw dat zou overkomen zou je dan ook niet denken dat ze je nog een keer zouden pakken.ik sanp het wel hoor.

Wat is beter, het risico nemen waardoor het uiteindelijk kan stoppen OF het gewoon laten doorgaan?
ik kan mijn familie niet missen (ik weet niet)
ik denk dat ik het toch mijn ouders ga vertellen

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen