Seksueel misbruik ?

  • 14 September 2018
  • 2 reacties
  • 1131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
1,5 jaar terug begon het. We (me toenmalige vriend) waren op mijn kamer en ik deed iets wat hij niet wouw. (precies weet ik niet meer) Hij wouw dat ik mijn shirt en broek uit deed maar dat wouw ik helemaal niet. En hij drong er zo op aan. Hij wist dat ik geen nee kon zeggen. En daar heeft hij zeker misbruik van gemaakt. Uiteindelijk heeft hij het gedaan, ik wist niet wat te doen want ik wouw het helemaal niet eens. Daarna begon hij me te zoenen, dat vond ik niet erg en wouw ik wel dus liet ik dat toe. Op een duur begon hij me te vingeren, hij wist dat ik dit niet wilde. Ik deed niks. Hij liet het hier bij en we gingen wat anders doen. Paar dagen later deed hij het zelfde maar dan ging hij veder. Ik moest hem aftrekken en pijpen. En toen was het zo ver hij heeft me ontmaagd. We waren toen bij hem thuis, ik zou blijven slapen. Ik kon geen kant op want ik was niet binnen 5minuten thuis. Ik wouw het niet maar toch gebeurde het. Ik deed niks, ik kon het niet. 2 dagen daarna, ging het weer mis alleen toen anders. Ik wouw slapen en deed een poging tot slapen. Ik viel bijna in slaap, maar toen voelde ik iets. Hij begon me te vingeren en daarna ging hij in me. Ik durfde niet me ogen open te doen bang voor wat hij zou doen dus bleef ik maar doen als of ik sliep. Dit ging een jaar lang door. Maandelijks. Als ik sliep of niet elke keer maar op nieuw gebeurde het. Ik durfde het maar niet uit te maken, bang voor wat hij zou doen. Maar ik vraag me nu af, ben ik seksueel misbruikt of is dit me eigen fout ? Dat ik niet bij hem weg ging, of dat ik niet zei dat ik wouw stoppen.

2 reacties

Seksueel misbruik is NOOIT je eigen schuld.
Ik hoop dat je nooit meer naar hem toe gaat want hij behandeld jou niet met respect.
Je kan hier aangifte voor doen of op de site van VeiligThuis of van SlachtofferHulp
Veel sterkte
Hoi

Wat naar dat dit gebeurd is. Allereerst wil ik jou duidelijk maken dat dit, zoals @Kareldegrote zei, niet jouw fout is. Jij hebt niets fout gedaan. Degene die hier heel, heel erg in de fout is gegaan, is je vriend. Je vriend heeft je heel respectloos behandeld.

Is iemand op de hoogte van deze situatie? Het lijkt me aangewezen dat je er met iemand over praat. Om te verwerken wat er gebeurd is, helpt het om te praten. Kan je terecht bij een vriend(in), je ouders, je mentor op school, of je huisarts? Je kan ook anoniem terecht bij de KinderTelefoon. Er zijn een hoop opties. Het belangrijkste is dat je die persoon vertrouwt.

Je kan je vriend aangeven. Als je aangifte doet, kan jij beschermd worden. Er wordt jou ook slachtofferhulp aangeboden. Je kan naar de politie, of de linkjes die @Kareldegrote geplaatst heeft, gebruiken.

Groetjes
Kenshin

Reageer