Vraag

Ruzie in de wijk

  • 3 April 2019
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey er is een persoon in mijn wijk waar ik woon die mij lastig valt hij heeft mij onderanderen bedreigd met een mes nu probeer ik een oplossing te vinden dat dit stopt ben ook al bij de politie geweest maar die doen er niks mee mijn ouders weten het ook nu zit ik terwijfelen om hem te palen of al zijn ramen in gooien van zijn huis en ja misschien wat ik hier zeg lost het misschien niet op maar daarmee wil ik laten zien dat hij de verkeerde voor zich heeft

iemand nig tips altijd welkom

m.v.g nick

2 reacties

Hey!

Je wordt bedreigt door een jongen uit jouw wijk en de politie en jouw ouders kunnen niets doen. Je zegt dat je iets in zijn huis wil kapot maken.

Allereerst lijkt dat laatste mij echt geen goed idee om te doen. Je denkt misschien dat hij daarmee zijn lesje leert, maar het enige gevolg zal zijn is dat hij nog veel kwader wordt en er dus juist meer kans is dat hij je vaker of agressiever aanvalt.
Daarnaast is hij niet de enige die in dat huis woont, je bezorgt dus zijn ouders en brussen die er niets mee te maken hebben nodeloze zorgen en geldkosten. Niet doen dus.

Hetgeen die jongen jou aandoet is uiteraard ook wel echt verkeerd.
Misschien kun je eens proberen om stiekem te filmen wanneer hij dit doet. Op die manier heb je bewijsmateriaal voor de politie. Probeer nog eens naar de politie te gaan, om te vertellen dat het nog is gebeurd, met bewijsmateriaal en geef zeker ook zijn naam en adres.

Je kunt eens proberen eerst met een groep van enkele vrienden naar huis te gaan en via de plaats te gaan waar hij je lastigvalt. Als jullie met velen zijn zal hij je vast niet bedreigen.
Je kunt ook proberen -liefst als je bewijsmateriaal hebt- vertellen aan zijn ouders dat hij dit doet, zij kunnen er misschien iets aan doen.

Groetjes
Lot
hey lot

bedankt voor je antwoord zal er is over nadenken

groeten Nick

Reageer